Öl...
Såg här att det fanns en wiskey-tråd, så då tänkte jag att det borde finnas en öltråd också.
Vad för öl föredrar du och varför. Kanske finns det någon speciell öl att rekomendera? Gillar bishops finger (osäker på stavning) men även haineken.
Såg här att det fanns en wiskey-tråd, så då tänkte jag att det borde finnas en öltråd också.
Vad för öl föredrar du och varför. Kanske finns det någon speciell öl att rekomendera? Gillar bishops finger (osäker på stavning) men även haineken.
älskar nästan all öl, e extra gott när d e sommar å fotboll.
Jag brukar dricka Nils Oskar, tycker alla deras öl är goda. favoriten är Indian Ale.
det mesta går ner, men de tjeckiska ligger nog ändå i topp
Hoegaarden är riktigt gott, inte så mycket ölsmak, men gott endå;)
"Hoegaarden är riktigt gott, inte så mycket ölsmak"
Efter två år i Belgien kan jag säga att öl kan smaka väldigt olika
ung vuxen:
Jag håller med att Hoegaarden är en riktigt god öl, speciellt med en skiva citron i.
Man blir ju törstig av den här tråden!
Favoriten är nog "Old Speckled Hen" (stavningen troligtvis åt skogen). Den där whiskeylagrade som patrikbarden skrev är inte dum den heller.
Jag är svag för tjeckisk öl, många favoriter där. Men det beror på vilket tillfälle. Ale, typ kilkenny är smaskens. Ljus iskall öl när det är varmt. Lättöl till lunchen. Ja öl är gott och skapar en vacker manlig figur tillsammans med grillbiffen, klyftpotatis och bea i sommar!
Kilkenny, newcastle brown ale och guiness.
Torsdag. Ärtsoppa,pankakor o varm punsch:) Starobrno efter maten:) ibland krävs inte mycket för att livet ska kännas complete:)