Inlägg från: Niccisen |Visa alla inlägg
  • Niccisen

Unga som längtar efter barn !

MissHellen: Jaså? Där bodde jag tills i mars förra året... Pluggar däruppe fortfarande.
  • Niccisen
    MissHellen: Ah okej. Nej jag flyttade dit 2003 för att plugga. Och flyttade ner igen 2006 för att killen jag då bodde tillsammans med gjorde slut. Var förlovade och hade precis flyttat in i en ny lght. Kunde han inte kommit på det liiiite tidigare?
  • Niccisen
    MissHellen: Ingenstans ifrån egentligen. Född i sthlm, flyttade till karlstad som 1åring, sthlm igen som 10-åring, kungsör efter högstadiet, härnösand efter gymnasiet, kungsör igen ...

Jag tycker faktiskt det är rätt bra att det tog slut, för det var ett skitförhållande ärligt talat...men men...

Saken är ju den att vi flyttade ihop ganska direkt... så när det tog slut hade vi iaf bott ihop över ett år...
  • Niccisen
    MissHellen: För min del var det inte riktigt så. Min mamma och många av mina kompisar tyckte nog att jag skulle satsa på en kille som var lite äldre, min förra var så omogen. Utom mitt ex då. "Vad fan ska du dejta en som är 30? Du är ju inte klok!" Däremot var de ju väldigt skeptiska till vart vi träffades.
  • Niccisen
    MissHellen: På nätet faktiskt. Jag bestämde mig för att testa. Bor man i lilla Kungsör så inser man att utbudet är väldigt....torftigt. Så jag tyckte att jaja, jag förlorar ju inget på det. Och det gjorde jag ju inte heller, utan vann allt
  • Niccisen
    MissHellen: Vad kul Håller tummarna!
  • Niccisen

MissHellen: Du får uppdatera oss

• Niccisen

MissHellen: Ah, då får jag önska lycka till. Och hoppas att du lyckas klara dig ifrån att bli testmissbrukare. Vanlig åkomma här

• Niccisen

MissHellen: Ja det är klart det vore det ultimata...själv får jag vänta ett tag. ÄL nästa vecka å BIM runt 30e...

• Niccisen

hej maja 85. du räknas hit. Jag är 23 så Välkommen!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !