• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • Glass
    Anna2barn skrev 2007-08-04 08:13:19 följande:
    Det var någon tidigare i tråden som sa att det finns en del scrappsaker
    vad skoj! Hoppas bara att de har det just på måndag också då, så att allt inte är slut då jag kommer
    Tack för att du svarade
    Min nya blogg glassskapar.blogg.se/
  • Rettis

Glass:
    De hade en hel monter med scrapp!!
    Den stod (har jag för mig) bredvid pappersavdelningen, där alla ljus och sånt är!!

De har flyttat på en massa saker så jag var lite förvirrad där ett tag!! Annars har man ju lärt sig allt utantill nu efter några gånger!! Men jag tror att leksakerna var där förr, innan de gjorde om (om du vart där och vet vart de stod, såklart)!!

promenadflickan:
    Det är nog inga problem med köer!! Har vart där i 5 år 2 gånger om året och ALDRIG vart med om kö!! Jo.... förresten för fyra år sen så tyckte jag att jag var jättesmart och åkte dit när jag fått skattepengarna..... hur dum får man vara.... alla andra hade ju oxå fått skattepengarna!!! Stod i kö UT i 1 timme!! Har aldrig stått i kö annars!! Var där i onsdags och det var 5 minuters kö till kassan!! Som en vanlig affär alltså!!

• MammaMia84

Jo hösten är kaosperioden. Har man kommit dit då och det har vart tomt har man haft ordentligt med tur för nästan alla dagar är kaos på hösten. Lite lindrigare i början av veckan dock. Semestern är ingenting jämfört med hösten. Hehe. Det är ju på hösten alla rekord slås om och om igen och det kan ju inte betyda att där är lite folk precis=) Nä nu ska jag åka upp och sätta mig i kassan så att ni kommer ut med alla era varor=)

• Bark
    Glass skrev 2007-08-04 08:06:54 följande:
    Jag ska till ullared på måndag.Är det någon som vet om det finns mycket scrappsaker, så som stämplar och papper och sånt?Jag skulle behöva en privat shoppingklädguide då jag är där, jag hittar aldrig kläder som passar mig
    Var i Ullis förra veckan. Köpte lite scrap-papper. Det var väldigt utplockat Stämplar hittade jag inga, men massa stansar, klistermärken och papper. Inga alfabet. Skärmaskinen alla pratar om hittade jag inte heller.

Letade länge efter scrapsaker, det har flyttat och fått en egen avdelning nere vid blå fikan.
  • JoPoAnWi
    Rebmetpes:
    Var som sagt på GeKås igår. Köpte skid-dressar (2-delat)till de 3 större barnen och overall till lill-mannen. De hade väl inte så där jätemycket att välja på men de jag hittade var fina/praktiska.

Hella23:
    Jag har den sk BMX-sulkyn, finns bild i galleriet. Den blir platt men lång ihopfälld.

Brikar åka en gång i november varje år, julklappsdags Det har inte varit så mycket folk då som det var igår! Fast det beror väl på vilken veckodag man åker. Jag har aldrig ont av folket, är inställd på att det är mycket folk och trängsel
    Mamma till 4 fina pojkar
  • SötisGittan
    firepuzz skrev 2007-08-03 22:05:05 följande:
    oj oj varit där en hel vecka...snacka om motion
    Haha....så sant...har varit borta typ 3 veckor och inte ätit så superbra direkt.

Ställde mig på vågen nu på morgonen och har inte gått upp nåt alls ;) Är riktigt förvånad...men skräpmaten och motionen på Gekås och affärerna runt omkring samt till och från där vi parkerat tog säkerligen ut varann =))
  • Piii

hejsan..
    jag ska till ullared om en vecka lite drygt =)
    n¨n som vet nån bra lista nån skrivit med vad dom inhandlat till den blivande lilla??

♥ Oktobermamma ♥
  • Beach
    Piii skrev 2007-08-04 15:55:46 följande:
    hejsan..jag ska till ullared om en vecka lite drygt =) n¨n som vet nån bra lista nån skrivit med vad dom inhandlat till den blivande lilla??
     Jag har handlat MASSOR till bebisen där. Babysitter, spjälsäng, sängkläder, filtar, nappar, kläder...mm...mm....
    Är det nåt speciellt du är ute efter?
    BF 10 september
  • mmonika77

Finns det skor där?

Hur är vinterkläderna till barn? Är de nåt att ha?

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3