Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Glass:
De hade en hel monter med scrapp!!
Den stod (har jag för mig) bredvid pappersavdelningen, där alla ljus och sånt är!!
De har flyttat på en massa saker så jag var lite förvirrad där ett tag!!
Annars har man ju lärt sig allt utantill nu efter några gånger!! Men jag tror att leksakerna var där förr, innan de gjorde om (om du vart där och vet vart de stod, såklart)!!
promenadflickan:
Det är nog inga problem med köer!! Har vart där i 5 år 2 gånger om året och ALDRIG vart med om kö!! Jo.... förresten för fyra år sen så tyckte jag att jag var jättesmart och åkte dit när jag fått skattepengarna..... hur dum får man vara.... alla andra hade ju oxå fått skattepengarna!!!
Stod i kö UT i 1 timme!! Har aldrig stått i kö annars!! Var där i onsdags och det var 5 minuters kö till kassan!! Som en vanlig affär alltså!!
Jo hösten är kaosperioden. Har man kommit dit då och det har vart tomt har man haft ordentligt med tur för nästan alla dagar är kaos på hösten. Lite lindrigare i början av veckan dock. Semestern är ingenting jämfört med hösten. Hehe. Det är ju på hösten alla rekord slås om och om igen och det kan ju inte betyda att där är lite folk precis=) Nä nu ska jag åka upp och sätta mig i kassan så att ni kommer ut med alla era varor=)
Rettis, oj en hel monter, det är häftigt!
Bark, hoppas att de har fyllt på lagom tills jag kommer ![]()
hejsan..
jag ska till ullared om en vecka lite drygt =)
n¨n som vet nån bra lista nån skrivit med vad dom inhandlat till den blivande lilla??
Finns det skor där?
Hur är vinterkläderna till barn? Är de nåt att ha?