Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
var fanns dom ungefär?
längtarvimorrn åker vi ner, kanske hinner kika in en sväng annas blir det på måndag
Lite mer än 1 månad kvar tills jag ska åka ner. Kollade hur mycket kläder jag behöver köpa till min lilla, men jag hade väldigt mycket så det blir nog en hel del annat som kommer inhandlas också.
finns ju mycket saker men tyvärr blir det en del inpulsköp och sen kommer man hem ochvvet inte vart man ska ställa sakerna
Finns det en soda streamer på gekås? Vilker märke och vad kostar den?? Någon som kan hjälpa mig med detta??
hej hopp.
tänkte bara berätta att min pappa var ner till grkås nu förra veckan. han köpte med (bla) ett babygym till vår bebis som kommer i okt,... igår när vi var på barnens hus så ser vi EXAKT samma babygym där som kostade 499:-. frågade pappa vad han betalde o han sa att det var runt 150kr. liiiite skillnad =)
Amanda:
Jag var där i onsdags och jag köpte oxå den där svarta skjortan fast i brunt!! Skitsnygg!!
Den 7 september. Behöver inte köpa några kläder i strl. 62/68 det har jag en hel låda med, men det kommer bli endel påslakan och sånna saker istället.