Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
tack ska genast kolla
shit vill ha sådana skjortor kollar jämt men hittar aldrig nåra...vilken stl?
Gardiner finns massor av. Och en hel del tavlor också. Och ramar i alla storlekar. Men gardiner och tavlor är ju en smaksak. Svårt att veta vad just ni vill ha, men något borde ni hitta=)
08påväg, hur är det att jobba på gekås?
Hur länge har du jobbat där o trivs du? Behandlas ni bra och är det ett roligt jobb? ![]()
okej och m innefattar stl ungefär?
okej undrar även tytå kinesiska säker typ ljus bäddsett gardiner allt kina japan..inreder ett rum med baravsånt i är meningen när det är klart
Det är underbart att jobba på gekås! Har jobbat däri lite mer än ett år och trivs jätte bra. Det är ett givande och tagande. Ställer man upp på dom så är dom jätte bra med att ge ledigt och så när det behövs. Man kan jobba så mycket eller lite som man själv vill och orkar. Oftast är det jätte roligt. På ett år har jag haft 3 stycken tjuriga kunder och det är ingenting om man jämför med willys där jag jobbade innan. Minst en varje dag där. Dom flesta är glada och sociala när dom kommer till kassan på gekås=) Det är inte det minsta stressigt heller som alla tror. Max två timmar i kassan innan vi får rast. Oftast blir det mindre. Är faktiskt på jobbet som jag är som minst stressad och det borde ju tyda på att det är ett bra ställe att jobba på=) Företaget bjuder på massa kul saker när det har gått bra (vilket det gör hela tiden) Tårta i mängder, friidrotts em förra året (16 bussar och ca 800 pers var med) , Falkenbergsrevy biljetter, Rejäla julklappslådor med massa mat osv.
08påväg - kul!!
Bra att du trivs!
Ang provning av kläder - jag provar alltid allt! Storlekarna är ju helt åt skogen ibland, min lilla mamma har 36/38 i vanliga fall hon provade ett par byxor som det stod 42 eller L på och kom inte i dem!