Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
nån som har nått tips om vart man kan övernatta, det e fullt på deras camping
det finns inga skor inne på gekås men i skoboo utanför finns det en massa skor till rätt så bra priser, märkesskor brukar man hitat riktigt billigt där.
jag och mins syskon har alltid haft vinterkläder därifrån och jag har så fortsatt till min dotter o kommer göra till tvillingarna kommer =) jag älskar deras vinterkläder, bra meterial o speciellt för det priset mot vad man får ge här hemma.
finns bild i mitt galleri på vinteroverallen som jag köpte till dottern för en snart vecka sen. (mappen gekås/ullared.....)
Jag brukar bo på Överlida camping då jag åker till Ullared. Ligger ca 2mil därifrån. Har alltid varit nöjd med´stugan.
Var på Ullared för 2 v sen, har inga barn, bara ja å killen men en vagn på 6500kr lyckades vi fixa iaf! Om man är två är det ett tips å ha en vagn med kläder å en vagn med övrigt, mer överskådligt så.
Det finns ett nybyggt bilmuséeum som pappor och barn kan gå till om det blir jobbigt med all sopping. Där inne finns också bio för barnen. Har vart där själv och kollat på bilarna. Sååå fina! Gekås grundare som hade dom och när han dog valde dom att visa upp dom. Det finns lekplats utanför också, men där har jag aldrig varit så den kan jag inte säg så mycket om.
ett tips me =)
- flaskborste (9,95 ![]()
- vällingdoserare (runt 10:an)
- myggnät till vagn (19,95
- amningskupor ( finns billigt märke och natusan jättebilligt mot här hemma.)
- åkpåse beroende på när du ska ha bebben o om du har sen innan lr ej =)
- parasoll till vagnen lika dant som ovan beror ju på =)
- babysitter finns billigt.
- små baby (newborn) strumpor (7,95
-
- kläder i mängder.
- fleeceoverall om det ä vinterbebis (59,95 ![]()
ja du kan nog fortsätta i all evighet, jag var o handlade till min första dotters ankomst o det blev så mycket grejer, denna gång vi var nere blev det ju mest o komplittera lite till tvillingarnas ankomst.
fråga om du vill ha red apå lite priser har nog på det mesta tror jag haha ullaredstokig totalt !!!!!