• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • firepuzz

oj oj varit där en hel vecka...snacka om motion

• rebmetpes

har varit på Ullared i dag, va mycke folk!!
    jobbigt å gå med en barnvagn + kundvagn (2 vuxna)

sen när jag satt å ammade min dotter på ena fikan så va det en som välte ett halvt läskglas över mej (tröjan och byxorna) *suck*

Handlade inte så mycket, va ingen planerad tur, ska dit senare i höst igen

men hittade lite roliga grejer

• MammaMia84

Mycket folk? Näääe idag var det lugnt! Men jag antar att vi som jobbar där ser det där på ett annat sätt. Vi jämför ju med hösten när det verkligen är kaos där!

rebmetpes skrev 2007-08-03 23:49:34 följande:
    har varit på Ullared i dag, va mycke folk!!jobbigt å gå med en barnvagn + kundvagn (2 vuxna)sen när jag satt å ammade min dotter på ena fikan så va det en som välte ett halvt läskglas över mej (tröjan och byxorna) *suck*Handlade inte så mycket, va ingen planerad tur, ska dit senare i höst igen men hittade lite roliga grejer
  • Felicia6
    08PåVäg skrev 2007-08-03 23:56:46 följande:
    Mycket folk? Näääe idag var det lugnt! Men jag antar att vi som jobbar där ser det där på ett annat sätt. Vi jämför ju med hösten när det verkligen är kaos där!
    kaos på hösten? Yiises.. jag som trodde det var värst under semestern :S
  • rebmetpes

är det kaos på hösten?

har bara varit där 2 gånger innan, en gång på våren och en gång på hösten och då va det jättelite folk jämnfört med idag
    typ havla parkeringen full, idag va det svårt att hitta någon plats

letade efter vinterkläder till barn, men såg inga, men när vi gick till bilen såg jag några som köpte en overall till sitt barn så jag antar att jag inte tittade ordentligt

• Camster
    rebmetpes skrev 2007-08-03 23:58:49 följande:
    är det kaos på hösten?har bara varit där 2 gånger innan, en gång på våren och en gång på hösten och då va det jättelite folk jämnfört med idagtyp havla parkeringen full, idag va det svårt att hitta någon platsletade efter vinterkläder till barn, men såg inga, men när vi gick till bilen såg jag några som köpte en overall till sitt barn så jag antar att jag inte tittade ordentligt
    Det fanns mycket och fina vinterkläder till barn nere i hörnan på barnavdelningen. Du får titta där igen nästa gång du ska dit
  • firepuzz

någon som har bilder på saker kläder osv i sitt galleri inte bara barnsaker tack

• Glass

Jag ska till ullared på måndag.
    Är det någon som vet om det finns mycket scrappsaker, så som stämplar och papper och sånt?

Jag skulle behöva en privat shoppingklädguide då jag är där, jag hittar aldrig kläder som passar mig

Min nya blogg glassskapar.blogg.se/
  • Anna2barn
    Glass skrev 2007-08-04 08:06:54 följande:
    Jag ska till ullared på måndag.Är det någon som vet om det finns mycket scrappsaker, så som stämplar och papper och sånt?Jag skulle behöva en privat shoppingklädguide då jag är där, jag hittar aldrig kläder som passar mig
    Det var någon tidigare i tråden som sa att det finns en del scrappsaker
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3