• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • Jiie
    miniliten skrev 2007-08-05 10:52:34 följande:
    ett tips me =) - flaskborste (9,95 - vällingdoserare (runt 10:an) - myggnät till vagn  (19,95- amningskupor ( finns billigt märke och natusan jättebilligt mot här hemma.)- åkpåse beroende på när du ska ha bebben o om du har sen innan lr ej =)- parasoll till vagnen lika dant som ovan beror ju på =)- babysitter finns billigt.- små baby (newborn) strumpor (7,95- - kläder i mängder.- fleeceoverall om det ä vinterbebis (59,95 ja du kan nog fortsätta i all evighet,  jag var o handlade till min första dotters ankomst o det blev så mycket grejer, denna gång vi var nere blev det ju mest o komplittera  lite till tvillingarnas ankomst.fråga om du vill ha red apå lite priser har nog på det mesta tror jag haha ullaredstokig totalt !!!!!
    Natusan är inte såå billigt, på Willys kostar dom bara 2-3 kr mer hehe
    Väntar Luciabebis
  • Endag

Åååååå imorgon far vi iväg till Ullared, Läääängtar!!!

♥ Bf 30 nov ♥
  • Örnen76
    Endag skrev 2007-08-05 11:55:24 följande:
    Åååååå imorgon far vi iväg till Ullared, Läääängtar!!!
    Vi också!!!!!!!!
    kika gärna in i min blogg ornen.blogspot.com/
  • Beach
    Piii skrev 2007-08-05 10:34:23 följande:
    Ojoj typ allt, eller nja detta har ja skrivit ner:Badbaljaspjälskyddpåslakanset *säng o vagn*täcke o kudde *säng o vagn*napparnappflaskorlånga skedarbarnolja osvtvättlapparmobil till sängenfårskinnspläd?skallra, bitleksakbabygymstolsdynastol* att hänga på bord*bärselegåstolplastad frottébadtermometeramnings bhvagnleksakregnskydd till vagnen..finns detta tror ni??=)
      Ja men det finns!!   Jag har köpt nästan allt på din lista. utom gåstol, matstol & babygym. Babygymmen tycker jag är så tråkiga där. Har tittat på dem flera ggr, men beslutat mig för att köpa ett nån annanstans.
    Matstol som man fäster på bord har de iaf. Det har jag sett.

sen så babyoljor, badbalja, nappar, spjälskydd, täcken, sängkläder, bärsele, fårskinnspläd,plastad frotté, termometer..mm....Det har vi köpt där. Så det kommer du nog att hitta.
    De har massa söta sängkläder både till säng & vagn. Har köpt 3 olika att byta med där.
    Och babyfiltar har de oxå, jättesöta....superbilliga i typ fleece, de blir jättesköna när man tvättat dem. Har själv köpt ett helt gäng i olika färger *tips*
    BF 10 september
  • Beach
    Pii: Just ja. Amnings-BH måste du köpa där.  Eller köp 2... *ler*
    De är supersköna & kostar bara 89:-. Finns i både svart & vitt. Även i spets om man vill vara lite sexig på samma gång--*skratt* Fast jag föredrog vanlig bomull.
    BF 10 september
  • Felicia6

Men SKIT.

Skulle boka stuga. Vi är 3vuxna, ett barn och en hund och enda stugorna man får hyra med hund är dom utan toa???

Vi måste ju ha toalett Dom kunde väl åtminstonde ha en eller två stugor med toa som man får ha djur i?

• promenadflickan

Angående boende...

Jag har oxå försökt fått tag i stuga el liknande,men det har varit fullt överallt.

Sen fick jag tipset att kolla på blocket.Där finns det privat personer som hyr ut stugor.

Så nu ska vi få hyra en stuga med allt utrustning för 150kr per person och natt...Jättebra!!!

• saaandra86

En månad kvar tills ULLARED! Längtar. Har inte vart där på ett helt år nu. Ska bli så roligt.

• Piii

ja om exakt en vecka drar vi... längtar

♥ Oktobermamma ♥
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3