• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • kattengustav

Bh finns det massor av och dom är jätte sköna. Jag använder inga andra. Det är någon här i tråden som hittat mitt första år bok för typ 15 kr eller nått. Jag köpte spjälskydd till sängen innan jag köpte sängen, dom var lite långa, men det går att pussla ihop.

Strumpan 78 skrev 2007-08-16 20:26:56 följande:

Någon som vet om de har en sån här "mitt första år" bok, om den är fin?Hur är det med vanliga underkläder till en själv? Jag skulle behöva nya bh's! Spjälskydd till spjälsängen, kan man köpa det även om man inte vet vilken spjälsäng man ska köpa? Är det standardmått på spjälsängar?
  • Strumpan 78
    kattengustav skrev 2007-08-16 20:34:00 följande:
    Bh finns det massor av och dom är jätte sköna. Jag använder inga andra. Det är någon här i tråden som hittat mitt första år bok för typ 15 kr eller nått. Jag köpte spjälskydd till sängen innan jag köpte sängen, dom var lite långa, men det går att pussla ihop.Strumpan 78 skrev 2007-08-16 20:26:56 följande:
    Ok! Tack! vilken tur att jag inte köpte bh's på stan i dag då, när jag ska till ullared på måndag!
    Kan ju köpa spjälskydd om jag hittar nått fint, så får jag väl fixa så det passar sen då!

• Ekorrfamiljen

Ja, jag har hittat superfina behåar för mellan 49,95:- och 99:-!! Snygga med bygel och vadderade kupor och toppenbra amningsbehåar. *kär i dem*

Har för mig att jag såg ett Mitt Första År-album för runt 10-15:- Inte mer än så iaf.

Carpe Daim - Fånga Degen
  • glitterkorn

Längtar tills nästa lördag !! Skrattande Ska bli så roligt !!

Är det alltid mycket folk lönehelger där?

Vi tänkte vara där en stund innan dom öppnar strax förre sju, bra ide?

• CMN

När på dan är det mest folk? Är det på morgonen direkt vid öppning eller?

• Lyndi

Det är helt klart mest på morgonen.... Bäst är att komma dit på em, runt 16-18 tiden...

• CMN

Finns det nåt bra mat-ställe nära Ullared om jag kommer söderifrån? Helst inte hamburgerbar eller liknande.

• Lyndi
    CMN skrev 2007-08-16 23:15:09 följande:
    Finns det nåt bra mat-ställe nära Ullared om jag kommer söderifrån? Helst inte hamburgerbar eller liknande.
    Finns ju MC i Falkenberg... (Antar att det är den vägen du åker?) Annars finns det ju en massa resturanger utanför Gekås...
  • Lyndi
    glitterkorn skrev 2007-08-16 22:07:25 följande:
    Längtar tills nästa lördag !!  Ska bli så roligt !!Är det alltid mycket folk lönehelger där?Vi tänkte vara där en stund innan dom öppnar strax förre sju, bra ide?
    Ja, det brukar va massvis me folk runt löning.... Skulel tippa på att det är som mest folk runt 7...
  • Studerande84

Tänkte fråga er som varit på Gekås nyligen om lite saker Glad

Jag ska dit helgen innan löning i september. Nu är det så att jag tänkt shoppa kläder till dottern inför dagisstarten måndagen efter och undrar därför vad de har i klädväg till en liten tjej med strlk 68/74?

Finns det några vinterkläder/regnställ eller liknande i de storlekarna?

Finns det mycket leksaker och annat till barn i 1-års åldern?

Jättesnällt om någon har tid att svara Glad

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3