• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • lejone

Leksaker finns det. Fisher Price o allt.

• kajko

Hej alla inbitna ullaredare! :)

Tänkte höra hur det är med tavlor. Typ större
    canvastavlor...finns det några sådana?

• Beach
    kajko skrev 2007-08-17 10:13:53 följande:
    Hej alla inbitna ullaredare! :)Tänkte höra hur det är med tavlor. Typ större canvastavlor...finns det några sådana?
    Finns en hel del!
    BF 10 september
  • Puss och Kram

Nu har jag äntligen fått tummen ur... och lagt upp lite bilder från mina inköp från 1aug.

Har ju varit in och kollat på andras grejor så nu tänkte jag göra samma tjänst till andra som är nyfikna...

LÄngtar redan tillbaka och kommer på massor av saker jag skulle ha köpt men inte orkade leta efter då...

Puss & Kram

• kajko

Beach:...eller någon annnan..
    Så bra för mig! ;)
    Vet du vad de kostar på ett ungefär. På IKEA finns de ju från 600kr de större varianterna....är det runt samma pris eller?

• Beach
    kajko skrev 2007-08-17 10:33:07 följande:
    Beach:...eller någon annnan..Så bra för mig! ;)Vet du vad de kostar på ett ungefär. På IKEA finns de ju från 600kr de större varianterna....är det runt samma pris eller?
     Ojj svårt att säga. Det är alla möjliga storlekar & priser.
    Men de är då mycket billigare än på IKEA. det kan jag lova!
    Jag köpte en som var ca. 70 ggr 70 i storlek. Den kostade 39:-

De stora kostar kanske ca. 150:-
    BF 10 september
  • Smurfen

Ska dit i dag och åker hem i morgon är det något jag inte får missa ? Har en kille på 13 månader

• Ekorrfamiljen
    Studerande84 skrev 2007-08-17 00:24:32 följande:
    Tänkte fråga er som varit på Gekås nyligen om lite saker Jag ska dit helgen innan löning i september. Nu är det så att jag tänkt shoppa kläder till dottern inför dagisstarten måndagen efter och undrar därför vad de har i klädväg till en liten tjej med strlk 68/74? Finns det några vinterkläder/regnställ eller liknande i de storlekarna?Finns det mycket leksaker och annat till barn i 1-års åldern?Jättesnällt om någon har tid att svara
    Det finns superfina fleecefodrade regnställ för mellan 99:- och 139:- Superfina!!
    Smurfen skrev 2007-08-17 10:38:30 följande:
    Ska dit i dag och åker hem i morgon är det något jag inte får missa ? Har en kille på 13 månader
    Ja, regnställen, dagisvantarna och galonvantarna ska du inte missa!
    Carpe Daim - Fånga Degen
  • maggan75

Jag har fodrade regnställ i strl 90 och 120 + galon vantar och dagisvantar i mitt galler i Under shopping

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3