• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • morriis

Kolla på GeKås hemsida så finns det en sida där man kan se vilka bussföretag som kör turer osv

Börnen skrev 2007-08-15 23:20:55 följande:
    Är det någon som vet något företag som kör bussresor till Ullared från västerås/sala/uppsala/gävle/stockholms hållet? Vill gärna åka ner, men det är 55 mil enkel väg att köra...
    Lev ditt eget liv för du ska Dö din egen död!
  • Lyndi
    glitterkorn skrev 2007-08-15 23:16:28 följande:
    Ska till ullared inte den här helgen men nästa (alltså lönehelgen) Vilka tider har dom öppet då?Vi ska köpa grejer/kläder till vår bebis som kommer i november.. Någon som har en bra inhandligslista?Sen undrar jag va köper ni för strlk till er nyfödda bebbar jag tycker 50 känns lite litet .. lr att dom växer ur det fort
    Kolla www.gekas.se

Jag köpte 50/56 till min pojk å de passade bra när han va nyfödd. Han vägde 4050gram å va 52cm lång. Att dom växer ur kläderna fort är ju lite det man får räkna med... De har ju enorma tillväxt perioder i början. Men så är det jue..
  • Alexa
    3xm skrev 2007-08-15 21:56:19 följande:
    Jag ska till gekås i början av september och undrar om dom har någo gåvagn och hur mycket den kostar isåfall. Har dom några andra bra saker som man kan passa på att handla till en kille på 6 månader?
    Jag såg när jag var där för typ 2 veckor sedan... 199:-
  • Tvåbarnsmamma79

Är det nån som har köpt vinteroverall (till kille,stl 100) där nyligen?Har ni bilder?Vad ligger de på i pris?
    Tack på förhand!

• zezziz

De har många fina vinteroveraller och de kostar runt 269 kr.
    Kolla in Ljusstrimmans bilder (tror de ligger under starka bilder) så får du se fina saker som hon köpt på Gekås.

• Znuttan6
    Imorgon åker vi till ullared å kommer hem på söndag! Tjohooo va skoj!
  • zezziz

Är det någon som vet om det är mycket folk på Gekås nu?

• maggan75
    zezziz skrev 2007-08-16 17:34:47 följande:
    Är det någon som vet om det är mycket folk på Gekås nu?
    Jag var i lördags och det var jätte lugnt och skönt
  • Rettis

Utstuderad:
    Du kan ju handla sånt inne på Gekås! Det brukar vi göra!

• Strumpan 78

Någon som vet om de har en sån här "mitt första år" bok, om den är fin?
    Hur är det med vanliga underkläder till en själv? Jag skulle behöva nya bh's!
    Spjälskydd till spjälsängen, kan man köpa det även om man inte vet vilken spjälsäng man ska köpa? Är det standardmått på spjälsängar?

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3