• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • 9Kärleken6
    Peak skrev 2007-08-17 21:22:41 följande:
    nu har jag lagt upp bilder på kläder mamma köpte till Lowe i Ullared Ligger under starka
    Fina saker som ni köpt!
    .?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Lyndi
    glitterkorn skrev 2007-08-17 20:54:44 följande:
    Hitta du något skojit då?
    Köpte en hoppgunga till brorsans tös.. Sen liger snask bara...
  • Peak

ja det blev en del dagiskläder - sen blir det ju lita annat när mamma handlar, jag hatar tryck som tex KappAhl har en förkärlek för så hon är rädd att köpa något med tryck över huvudtaget! Men döskallar och texter på bodysar gillar jag skarpt

Men skulle gärna vilja åka dit själv snart...men "får" inte åka förrän vi flyttat in vårt hus som inte börjat byggas än och ser vad vi behöver säger min sambo...klokat ja, men tråkigt ja!!

• FruMähler

tjenixen alla ullaredgalna...ska åka nästa helg ja..eftersom vi ändå ska åka 63 mil för å köpa en bil så tyckte vi att 30 mil till till ullared inte är nått att tala om..självklart åker vi dit! Ska införskaffa barnsaker nu..har bf i februari men eftersom ja har problem med rygg å fogar redan nu så tänkte vi starta i tid medans ork finns ...ville bara tacka för alla fina tipps man får här inne...helt suverränt!...93 mil för att handla kan det nog vara värt verkar det som iaf ...synd att det är över sedan å man har 93 mil hem oxå

• tjejk

Såg att det fanns Abeko regnställ på ullared, finns det även de knäförstärkta regnbyxorna och vad kostar de isåfall?

• Royalisten

Har det kommit in några julsaker än?

• Emma Henrik

Vad kostar läragåvagn på Ullared?? Såg att Coop hade för 179 kr..

• jennie ellie

Jag bor 40 min därifrån och har aldrig varit där...........

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3