• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Du är för liten

Venus; Ja, eller en sån som går fram o tittar ner o ser tanten gömma sig på golvet.

Jag är sån som stirrar ändlöst tillbaka på bussen om någon glor lite för länge, så jag är redan dömd

byns skvallertanter är värre *intala sig själv*

• giz

hahahaha å du är för liten praktiserar hårt på att bli tant hör jag eftersom hon vet hur vi tanter gör

• Venus

DÄFL, Byns skvallertanter har i alla fall ett LIV Det har ju inte du om du bara glor

• Du är för liten

giz; Tanter är häftiga Siktar på o bli som svärmor

Venus: VA!? Dom festar ju på andras liv i SMYG, jag vågar iaf stå för det

• Venus

DÄFL Men det är ju det som är livet Man måste ju ha kul på andras bekostnad Skadeglädjen är ju den enda sanna glädjen

• Du är för liten

Venus:NääÄ! Vad hemskt sagt!

Fast jag skall erkänna att jag ställde mig o asgarvade när ett ex till mig gick rätt in i en lyktstolpe och började störtlipa och fick hjärnskakning tror jag.

20 personer tittade på mig sådär ungefär->
    men jag bara garvade ju mer han grät.

Och roligare än så har jag inte haft många gånger... så du kanske har rätt.

Fast jag vill nog hellre bli en desperate housewife

• Venus

DÄFL Sicka förebilder du har
    Du tänker väl på att du inte ska titta så mycket på TV va??? Du är ju så liten så du kan ju bli påverkad av det du ser på tv

• Du är för liten

Venus: Nä vet du va...
    Du tanten, sitt inte så mycket framför datorn, du kanske förvärrar starren

Jag vill inte bli som dom _egentligen_.. bara lite ibland

Svar på tråden Moderatortråden