• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • giz

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej........glömde ju gömma mej

• CB72

Jag vet av ett!!!!!TROLL...Jag har meddelat Patrik men har inte fått svar...
    Å, då menar jag inte våran allas giz

giz- Kolla in din box....

• CB72

T & T- Är det om det som var om i en tråd igår som blev borttagen???..

• ming

Jag vill veta vem Kajsans troll är!

• Du är för liten

ni kommer bli sånadära tanter som står bakom pelargonerna i kösfönstret o spanar på alla som går förbi, och duckar när man tittar dit.

• CB72

Du är för liten- Kommer bli????

• Du är för liten

Jag ville inte peka ut nån som tant, du vet, försöker vara politiskt korrekt då jag inte förväntar mig o bli kallad snorunge av nån annan tänkte jag väl inte kalla nån för tant heller Lite försiktig bara
  • Venus

Du är för liten

Och du kommer bli en sån som går o glor in i andras fönster för att se om du hinner se oss

• Tin o Trolls mamma

CB: Nä, det vet jag inte.. Har några troll på g, men jag vet inte om de varit i trådar..

Ekorren.

Svar på tråden Moderatortråden