skor på bebisar 0-4 månader?
Vad tycker ni om att ha små söta adidasskor på lilla bebisen som inte har någon som helst användning för dom?
Jag har själv köpt ett par idag till tjejen på 2 månader....
Vad tycker ni om att ha små söta adidasskor på lilla bebisen som inte har någon som helst användning för dom?
Jag har själv köpt ett par idag till tjejen på 2 månader....
Det är gulligt, men inte nödvändigt. Inget som bebisarna far illa av väl? Min lille hade oxå ett par skor, bara för dom var så söta.
Var hittade du så små adidas??
de gör man ju som man vill...
Vi hade också små skor eller tofflor. Overall med fot var uteslutet, då ungen har så stora fötter, och att bara ha strumpor kändes lite kallt. (detta var dock på vintarn) men vi har skor nu med, känns ändå som att det kan bli lite kyligt om fötterna i bara strumpor.
Det finns i sportaffärerna ![]()
Hade ett par till sonen oxå, men då var jag nog mer inne på att det är Helt ok...
onödigt och säkert lite obekvämt...Såna små bebisar brukar ju tycka om att vifta med tår och fötter
. Fick själv att par jättesöta skor när min plutta var så liten men använde dem inte just av den anledningen...
skrev nej, för vi hade inte det själva. men egentligen bryr jag mig inte. spelar väl för tusan ingen roll. vill ngn lägga pengar på det så vassego. det kan väl vara lite sött ngn gång!
Självklart om man nu vill! Jag ska köpa små rosa Lacost skor till vår dotter nu vilken dag som helst och hon är snart 5 månader.
Alla gör ju som de vill, men i vår familj har vi problem med att stortån viker sig innåt och leden blir stor och snedställd. Finns en medicinsk term för det men jag minns inte vad det heter. Trots att mina föräldrar var jättenoga med mina fötter/skor har jag så på min ena fot. Ibland får jag ont och i värsta fall får man operera. Min moster som promt ville ha högklackat och spetsiga skor som liten har fötter som skulle kunna skrämma ihjäl nån. Alla tårna ligger uppe på varandra.
Så jag är nästan fanatisk när det gäller skor till mina barn. Det har de bara när de absolut måste och jag köper så mjuka och vida (vid tårna) skor som möjligt. Inne har de oftast inte ens strumpor. Sonen som håller på att lära sig gå har oftast mockasiner utomhus, det är bara när det är blött som han har skor. Balansen tränas mer och blir så mycket bättre om de får "greppa" lite med tårna.
Min dotter hade också små söta rosa adidas-skor. Inte nödvändigt, men gulligt! Ser inget fel i det.
Jag ville inte ha det på sonen- inte sonen heller.
Men inte något jag bryr mig särskilt om.