Inlägg från: A flikka |Visa alla inlägg
  • A flikka
    Marylicious skrev 2007-07-01 18:52:18 följande:
    jag har sätt lite trådar du skrivit..har du plussat än ? läste du va på BIM+16 lr minns jag fel nu
    Jaså, det har du :). det stämmer alldelesriktigt, idag är det BIM+19... börjar nästan kännas löjligt dethär..heh.
    Men nu är magen så svullen att jag inte kan "hålla in" den utan att jag blir kissnödig/får håll/ont i den... skumt. Är iofs väldigt gasig så det kan ju vara det..
  • A flikka

Mary: Nä.. det har jag inte. Men jag hämtar testen nere på ungd.mott varje vecka :P.

• A flikka

Mary: Nej, inte ens ett pyttesvagt... har NOGA synat dem ska du veta :P. det är helt vitt där det röda strecket ska vara.. (test man får hos bm)

• A flikka

Mjo, fast å andra sidan så tog mina p-piller slut i början av majså det kan ju vara pga det som mensen krånglar..:/. Har alltså haft en pillermens, men ej en pillerfri...den jag "väntar" påfördå ska jag börja med pillerna igen...

• A flikka

dredde- jag är oxå 21.

idag har jag massor med mensvärk.. kanske den är på g ändå? Hämtat nytt test oxå ska testa imornbitti.. om jag inte får ett plus imorn tyckte bm att jag skulle börja med pillerna ändå....så vi får väl se.sista chansen imorn då vi inte har nån BV (bebisverkstad)

• A flikka

Mary: Helt ärligt såååå....vet jag inte ^^. Är rädd för hur jag kommer reagera (med tanke på förra året :|)men visst vill jag ha barn.. absolut!! jag är bara skräckslagen :P.
    Men har inge särskilda saker jag vill göra i livet (t.ex resa, karriär osv) jag är nöjd med att bara vara en helt vanlig "svensson" med villa, volvo och hund lixom :P. Så varför inte skaffa barn nu lixom? Visserligen hade vi inte tänkt starta bebisverkstaden förrän våren 2008, men..ja. Nu är vi ju här.. och vi får se vad det visar imorn. Men bli inte rädda (OM det nu skulle vara plus) om jag inte skriker och hoppar av lycka.. utan kanske blir livrädd. Det JAG behöver isåfall är pepp och kramar för jag har ingen lust att gå igenom en abort till..

Svar på tråden Unga som längtar efter barn