-
Men då blir du ju rik i alla fallButikslager skrev 2007-08-04 07:36:24 följande:Godmorgon brudar! :)Här sitter man på jobbet. Är inne på min långvecka. Tio dagar i sträck där fem av dom är tolvtimmarsskift. Fifan.Har dessutom mensvärk. Hur ska detta gå? Kram på er! :)
-
hihi
-
Hörni tjejer... nu börjar jag bli lite skrajsen :/.
Ni vet ju lite om min historia (som ser ut som de flestas, "vill ha barn men får inte") Men alltså... så bestämde ju viss hastigt och lustigt att skaffa hund... och jag kan ju inte ha båda känns dem som (iaf inte på en gång). Måste ju tänka lite ekonomiskt. MEN..jag tror jag är gravid nu :|. Eller jag vdet inte. Ska ha mensen imorn.. men jag bara vet att jag inte kommer få den. Har "ont" i magen. Inte molvärk, utan ont. Som... äsch kan inte förklara. Känns ungefär som när jag hade blindtarmen (fast inte lika ont). Det gör ONT om jag trycker ovanför blygdbenet... långt där inne är det ömt. Känner igen den "smärtan" från när jag var gravid sist.
Pratade lite med min pojkvän om det igår, men han blev bara sur och sa att jag hade "lurat" honom.
Usch, varför ska allt hända i fel ordning :/. Vad ska jag göra?
Ska testa mig imorn.
Haha.. oroar mig fast mensen inte ens är försenad.. men det är just det där onda..
Hur blir det med min lilla vovve.. och pengar. Herregud. man sa vara så försiktig med vad man ösnkar sig för det kan faktiskt slå in :/ -
Kunde inte hålla mig så jag testade mig nu
. Negativt, men jag ska göra om testet imorn.
Jo, klart att han vet att "it takes two to tango" men.. ja.. äsch, jag vet ite.Blev bara så orolig nu. Vi har inte haft sex under ägglossningen, för att han inte ville. Han har ej kommit i mig förutom en gång tidigare i veckan typ.. dvs efter min ägglossning.
Men, ja.. ska göra om det imorn.
Skulle vara tacksam att inte bli "dömd"...än
. -
Mary: nä menade inte att du gjorde det.. menade bara ifall att
. Det är lätt att vara efterklok.Men jag undrar vad sjutton det är som gör så jävla ont i mgen :S.
Och vi som får hem vår lilla valp nästa vecka :). Den behöver ALL uppmärksamhet.. då har jag inte tid att oroa mig för en massa andra grejer. Neh.. det blir nog piller för min del, även fast jag mår skit av dem :/. -
och idag kommer min lilla bebiiiiiiis :D:D:D:D:D:D kolla mit galleri. Enzo ska han heta!
-
Lovelyy: naj, vi åker och hämtar honom i Gnesta :). Ska ka snart... iiih... är nervös :)
-
han är 11 veckor =)..så tre veckor "för gammal"... förresten.. vad betyder det när man har flytningar man kan "bygga broar" av ??????? ska ha min mens idag..TheLove skrev 2007-08-06 15:23:53 följande:Det förstår jag! Men gu va mysigt det kommer bli, hur gammal är han? -
därför att vi inte hade fått nys om honom förrän förra veckan
. Genom en kompis, kompis. så skulle han veterinärsbesiktigas och fixa med stamtavla och grejer :) -
Min Nana skrev 2007-08-07 09:43:19 följande:
A flikka skrev 2007-08-06 15:40:41 följande:kikade bara in i tråden men såg att du sa att du köpte din katt 3 veckor för gammal.. enligt lag köpte du din katt 1 vecka yngre .. dom måste vara 12 veckor nu..ja, som lovelyy sa.. det är en hund vi pratar om :)