Inlägg från: A flikka |Visa alla inlägg
  • A flikka

Unga som längtar efter barn

Nath- jösses, det var strongt :)

• A flikka

vi håller tummarna!

skriver oxå och berättar hur mitt test imorn gick.. även om jag redan nu vet att det är negativt..

• A flikka

har varit hos en bm, varje vecka de tre senaste veckorna.. och jag ska testa en gpång till imornbitti om det blir neg. så ska jag börja med p-pillerna igen även fast jag inte fått mensen tycker hon..och testa ytterligare en gång efter tre veckor då kartan nästan är slut. nej, har alltid regelbunden mens.. med piller. äter ju inga nu så det är säkert det.

• A flikka

mmm... det är det jag misstänker. men men, nu ska jag ta och sova :). lycka till nu imorn!!!

• A flikka

Nopp, här var det så negativt det bara kan bli.Så jag börjar med p-pillerna idag.

• A flikka

det känns lite surt att testa neg igen... men, jag får snällt vänta till 2008-...typiskt:/

• A flikka

Mary: jaa, bläää.. och nu lyckas typ varenda kotta vara gravif bara för att jag inte är det. blä

• A flikka

1984: Blä, vet precis hur du känner... mest troligt är det värre för dig dessutom efter att ha försökt så länge! Men den lkjusa sidan är att du ligger på Bim+ och inte har någon mens :D. Det finns ju massa med hopp som jag ser det!! Har du gått över bim förut?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn