Inlägg från: A flikka |Visa alla inlägg
  • A flikka

Unga som längtar efter barn

AngelicaJ skrev 2007-07-24 13:57:57 följande:
    Gud vad jag har tråkigt, sitter och pluggar samtidigt som jag är inne här. Men det händer inte så mkt på FL dag tycker jag :P Känner mig lite duktig som pluggar iaf, det går sakta men säkert frammåt!Dum fråga kanske, men har ni några tips på hur man gör falukorv i ugn. Mamma brukar ha bostongurka, senap och ost. Men är inte så förtjust i bostongurka =/ Några tips?
    jag gjorde falukorv i ugn igår . Har krossade tomater, salt peppar och lök runt sen falukorven på med ost (pojkvännen tycler inte om senap :/)
  • A flikka

Gah.. ska nog börja dansen igen till hösten.. sitter och kollar "so you think you can dance"

• A flikka
    MissHellen skrev 2007-07-25 23:03:24 följande:
    A flikka skrev 2007-07-25 23:01:36 följande:Dansar du? O dom är så otroligt roliga där! Hur faan vågar dom visa sej? haha
    jag har dansat i 12 år :). Ja de som inte kan är lite knäppA, men de som KAN är sååååå grymma
  • A flikka
    MissHellen skrev 2007-07-25 23:11:33 följande:
    A flikka skrev 2007-07-25 23:07:29 följande:Jaha Vad dansar du då?Haha, ja Dom är inte klok dom som inte kan! Men dom som kan är man ju bra avis på Såg du killen förra året som även var med i år oxå, när mamma hans skällte ut teamet o hela USA o sa att hennes pojk kunnde minnsan dansa o han skulle visa heeela världen de?! Hua, Såg han inte i år men förra året o jag höll på o skratta ihjäl mej
    hAHAhahha, ja jag tror jag vet vem du menar :P. Samma sak med Idol typ. Haha.

Dansar allt från street till balett.Men tänkte ta upp streeten
  • A flikka
    MissHellen skrev 2007-07-25 23:17:51 följande:
    A flikka skrev 2007-07-25 23:13:25 följande:Haha, ja! Han kallade väl sej för Sexy eller nått sånt om jag inte minns fel, o de var han INTE kan jag säga Hua!O, De är ju skit coolt Skulle oxå vilja kunna dansa! AVIS!
    Aaa, han var med i år igen :P. mupp.

Det är kul :). Men ett tag blev det för myclet då jag dansade över 16 timmar i veckan.. då var det INTE kul att gå ut på krogen och.. ja.. dansa. haha. Har fortfarande svårt för det..:P
  • A flikka
    MissHellen skrev 2007-07-26 16:24:29 följande:
    Sushi? Är de gott? Har aldrig vågat smaka Ojdå, men du kanske är med barn då! När har du BIM då?
    ååh, jaaa det är ju SÅ gott! Älska wasabi...*mumma*
Svar på tråden Unga som längtar efter barn