Inlägg från: A flikka |Visa alla inlägg
  • A flikka

Unga som längtar efter barn

MissHellen skrev 2007-07-04 20:17:16 följande:
    Vad som var så roligt
    Öh.. hela klippet? Skrattade du inte?
  • A flikka

Hmm min pojkvän kom hem nyss och han frågade var det var och jag sa att jag inte vill äta p-piller och han ba... nähä. sen sa han inge mer.. men var inte sur eller så.. hur ska man tolka det?! vågar in fråga av rädsla att väcka den björn som sover så att säga

• A flikka

ursäkta om jag är intim nu men....min käre sambo har slagit i huvudet tror jag ^^. Vi har ju kört med avbrutet nu en tid och så var det meningen att jag skulle börja med p-pillerna igår ju... jösses, hm.. hur som helst så sa jag ju till honom att jag inte ville fortsätta med dem och vi har pratat om det nuosvosv det gick bra...
    såå, hade vi lixom sex nu och han KOM I MIG :O. DESSUTOM sa han... nu kanske det blev bebis och sen världens smajl....

är jag i himlen eller..?

• A flikka

drömde en sjuk mardröm om barn inatt, jättehemskt :(:(:(:(:(:(:(:( så idag har jag inte varit det minsta sugen på att vara gravid :|. Usch tänk om det blir som i drömmen, alla var i emot mig och jag gillade inte mitt barn, så hemskt. Nu blir jag rädd. tänk om det bara blir pannkaka av alltihop????

• A flikka

jaa.. med tanke på dina inlägg :). testar svagt och har ont i brösten osv :)

• A flikka

Här var det liv i tråden! Vad kul :D

Liiv: Har kört samma som dig och min mens verkar ha hoppat över. Ligger på bim+24 nu tror jag... har slutat räkna lite smått..

• A flikka

Laban: Nämen grattis hörrö!! SA ju att du var gravid . Jösses, det är verkligen svårt att smälta en sån nyhet..

• A flikka

Laban: jag blev helt nollad när jag fick plus på mitt test (förra året). Blev LIVRÄDD, och jag som ville så gärna innan! Rädslan gick inte över förrän jag bestämde mig för en abort. Blää..
    Helt sjukt vad man kan känna ibland..

Svar på tråden Unga som längtar efter barn