Inlägg från: A flikka |Visa alla inlägg
  • A flikka

Unga som längtar efter barn

Hmm.. mina tuttar är lite ömma idag..

• A flikka

Mår illa och har ont i magen :|... känns som jag är bakis fast det är pojkvännen som är det.

• A flikka

Här vare dött. Ligger på Bim+28 idag tror jag.. börjar bli dags för NÄSTA mens nu . Vet ej riktigt när den "ska" komma.. borde det vara nu snart eller? Har ingen bra koll. Men men. Idag har jag haft en massa flytningar (känns som mensen kommer) och nu har jag en ihållande värk i magen.. dock ganska svag, men irriterande.

• A flikka

För alla nyfikna :P. Nu ikväll kom mensen nästan exakt på dagen en månad försent ;D. Skönt då vet jag att kroppen fungerar i alla fall :)

• A flikka
    Marylicious skrev 2007-07-12 19:50:01 följande:
    oj här händer de ju mkt..NOT
    haha .. nope.

Hur går det med bebiseriet? har du ångrat dig?
  • A flikka
    Marylicious skrev 2007-07-12 21:44:36 följande:
    ångrat mig? hur då menar då?...neej jag har bara känt att vi kanske borde lägga bebisverkstaden på hyllan ett tag..inge kul å längta så mkt som jag gör om inte min sambo längtar lika mkt..men han säger om 1,5-2 år...kanske tidigare..jaa vi får se
    ok, då förstår jag:). Då ligger vi på samma du och jag. min sambo säger likadant. hade världens bråk här omdan för han kom på (!?) helt plötsligt att jag inte åt p-piller. men men.... är fortf oskyddad, men känns inte lika kul när han inte är lika på som jag. dock efter vi blivit sams och så nu så vill han inte att jag ska äta p-iller om jag mår dåligt av dem..
  • A flikka

jamen det gör vi :). eller inte just nu för jag har mens då brukar vi inte ha sex, men annars gör vi det :) han har bara kommit i mig en gång och det var innan mensen.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn