Inlägg från: A flikka |Visa alla inlägg
  • A flikka

Unga som längtar efter barn

hmm... egentligen känner jag mig inteså hemma här tråden :/...
    Har ju fått min vovvebebis nu så vi har lagt det andra lite på hyllan.. vill koncentrera mig fullt ut på Enzo..

• A flikka
    MissHellen skrev 2007-08-11 09:21:00 följande:
    A flikka skrev 2007-08-11 00:42:46 följande:Du längtar väl fortafarnde? Vi pratar ju inte bara om barn Hur går de med vovvsingen då?
    jodå det går bra :) han är min lilla bebis :P
  • A flikka
    MissHellen skrev 2007-08-11 17:29:36 följande:
    A flikka skrev 2007-08-11 14:01:57 följande:Va roligt Är han rummsren då?
    haha,nä :P. Men han är såå duktig, är torr för det mesta om inte jag är klantig :)
  • A flikka

ellerhur??? man luktar mer svett om man har lite subb. Mysko..
    fast med mina mediciner luktar jag svett mest helatiden, jättejobbigt. Ska ev. byta nu i höst.

• A flikka

:D men det är ju så.. med ferormoner o sånt. killar blir kåta av tjejers svett rent ut sagt!

• A flikka
    MissHellen skrev 2007-08-22 19:12:26 följande:
    A flikka skrev 2007-08-22 19:09:31 följande:Why? Nått som har hänt? :/
    det kan man ju säga. Läs min blogg.. det är bara en tiondel av avd som hänt,
  • A flikka
    Marylicious skrev 2007-08-22 19:40:43 följande:
    A flikka skrev 2007-08-22 19:32:02 följande:är de nån som inte kan acceptera din fobi ?
    njae, det är nån som inte kan acceptera att jag inte hoppar och skuttar av gläödje för att hon är gravid. orkade inte prata om det bara oså fick jag en hel drös med elaka kommentarer över mig
  • A flikka
    MisstyLipps skrev 2007-08-28 18:30:18 följande:
    Det var ju pecis det jag skrev, att jag kom in vid inlägg 1591.
    Gå till nån annan tråd då om det inte passar?
  • A flikka
    Butikslager skrev 2007-08-29 19:03:45 följande:
    Hej brydar! Ni skriver så jag inte hänger med hära! :/Men inatt jobbar jag natt, så då sitter jag här heeeeela natten lång. :P Om det inte är något bra på tv alltså. Vi ses i nattmörkret!
    vad jobbar du som egentligen :)?
  • A flikka
    Butikslager skrev 2007-08-30 11:04:41 följande:
    Javisst, nu har jag slutat :) Varit vaken sen åtta igår morse, och nu börjar tröttheten kännas i kroppen. Varken armar, ben eller huvud är riktigt med mig. Måste försöka sysselsätta mig så jag håller mig vaken till ikväll. :)Nu ska vi ut och plaska i snöslasket. Leta lite kaffe och sådär!Ha en trevlig dag flickor :)
    SNÖÖÖ?====???????
  • A flikka

Vet ni vad tjejer.. det var trevligt att talas vid en tid, men jag känner inte att jag platsar i denna tråd längre. tror ingen utav er kommer sakna mig särskilt heller då jag inte varit särskilt aktiv den senaste tiden. Kanske springer på er tråd igen nån gång, men tar bort den från favoriter nu.

Tack och hej

• A flikka
    skrattigtjej skrev 2007-08-31 23:01:47 följande:
    A flikka får ja fårha vrf du lämna os
    Joo.. känner väl inte att jag har fått någon direkt kontakt med någon här inne. Finns inget som håller mig kvar lixom :). kanske kommer tillbaka när bebisar är mer aktuellt..
Svar på tråden Unga som längtar efter barn