Inlägg från: AngelicaJ |Visa alla inlägg
  • AngelicaJ

Unga som längtar efter barn

Gud vad jag har tråkigt, sitter och pluggar samtidigt som jag är inne här. Men det händer inte så mkt på FL dag tycker jag :P
    Känner mig lite duktig som pluggar iaf, det går sakta men säkert frammåt!

Dum fråga kanske, men har ni några tips på hur man gör falukorv i ugn. Mamma brukar ha bostongurka, senap och ost. Men är inte så förtjust i bostongurka =/ Några tips?

• AngelicaJ

nemen har du vaknat till liv :P
    okej, jo skulle ju funka. Men finns det ingen annan gegga man kan ha i? Eller nån bädd av något slag?

• AngelicaJ

jo jag tycker det e gott men blir lite torrt utan fyllning. Mumms med potatismos å ketchup till. Får nog bli en torris idag. Måste rensa frysen innan flytten :P Orkar inte släpa en massa mat så man får ta det man har !

• AngelicaJ

Hmm undra om pizza korv e gott? :P
    Tomatsås, pizzakrydda och ost. Man kanske ska testa det =/

• AngelicaJ

haha jo jag ska göra det sen när kalle kommer. Blir med tomatsås, lök, pizza krydda och sen ost ovanpå, blir nog riktigt smarrigt.

jadu idag händer inte mycket, pluggat lite men gett upp nu.. är så trött. Sj då?

• AngelicaJ

Usch låter inge vidare hurru!

Chefen ringde nyss så ska jobba 17-22, så bara sätta fart med maten så gubben har ngt att äta när han kommer hem.

Krya på dig gumman!

• AngelicaJ

Ehhm det vart jätte gott med "pizza korv" men jag fick inte i mig så mkt då jag kände mig stressad =/ Så strax blire lite kvällsmat =) Toast och OBOY, mumms!

• AngelicaJ

hehe inte mitt :P hittade det på ica.se eller om det var arla.se.. de sidorna har massa smarrigt. Vad gör du då och vad har du gjort idag ?

• AngelicaJ

Väntar på att sambon ska komma hem med skinka å franska så jag kan göra toast. Annars gör jag inte mycket, slutade jobba 22. Själv då?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn