• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-21 16:41:26 följande:
    MissH: Lush heter butiken. Säljer hudvårdsprodukter, mm. De öppnar ny butik här så de behöver ett par st.
    O de låter ju lovande Hoppas på de!
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-08-21 16:41:26 följande:
    MissH: Lush heter butiken. Säljer hudvårdsprodukter, mm. De öppnar ny butik här så de behöver ett par st.
    va? gör dom? Har aldrig hört talas om butiken ens... nått jag borde söka tycker du?
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-21 18:50:10 följande:
    Suck...känner mig så lessen
    Vadårå?
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-21 18:52:57 följande:
    Vadårå?
    känns som han inte bryr sig alls att de är dåligt mellan oss,skriver bara sms och fråga va man gör osv sen så svara han inte när man skriver tillbaka..ringer gör han inte heller och frågar hur det är..visst jag kan oxå ringa men jag tycker han ska ringa..

känns bara som att de kommer ta slut,men det kanskr är de bästa jag vet inte
  • AngelicaJ

Lynn gör det du, men ta inte min plats :P Hehe, ne men sök du.

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-08-21 19:10:43 följande:
    Lynn gör det du, men ta inte min plats :P Hehe, ne men sök du.
    hittat på ams hemsida eller? skickar du länken i så fall?
    Marylicious skrev 2007-08-21 18:57:09 följande:
    känns som han inte bryr sig alls att de är dåligt mellan oss,skriver bara sms och fråga va man gör osv sen så svara han inte när man skriver tillbaka..ringer gör han inte heller och frågar hur det är..visst jag kan oxå ringa men jag tycker han ska ringa..känns bara som att de kommer ta slut,men det kanskr är de bästa jag vet inte
    Men stackars gumman! Jag vet hur det känns... Mitt ex var ju typ sån. Brydde sig inte alls typ. Kan ju säga att det bästa jag någonsin gjort är att dumpa honom... Fundera på vad du igentligen vill! Skickar över lite sockerkaka till dig så du har lite att mumsa på
  • AngelicaJ

Lynn, gå in på platsannonsen, via kommun och sen klickar du till linköping. Visa alla arbeten så kommer den upp på första sidan.. Orkar inte gå in å leta :P

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-08-21 19:22:29 följande:
    Lynn, gå in på platsannonsen, via kommun och sen klickar du till linköping. Visa alla arbeten så kommer den upp på första sidan.. Orkar inte gå in å leta :P
    okej tack
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-21 18:57:09 följande:
    känns som han inte bryr sig alls att de är dåligt mellan oss,skriver bara sms och fråga va man gör osv sen så svara han inte när man skriver tillbaka..ringer gör han inte heller och frågar hur det är..visst jag kan oxå ringa men jag tycker han ska ringa..känns bara som att de kommer ta slut,men det kanskr är de bästa jag vet inte
    Fy va jobbigt :/ Kan inte säga att jag vet hur du känner när jag inte har varit med om de själv, men kan förstå att de är snuskigt jobbigt. Speciellt när man är kär igentligen..
    Hoppas att han fattar vad han går miste om, om han inte fattar att han ska "städa upp sej" o ändra på sej..

Hoppas verkligen att de fixar sej snart!
Svar på tråden Unga som längtar efter barn