• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-08-22 08:58:38 följande:
    Lynn: Jag vet inte när jag kan ha bilen, men om jag kan ha den imorgon, hinner du ses då? Så kan jag ta med micro och Äl testerna?
    jo absolut, i jag kan imorgon... men om du vill kan jag be mamma plocka upp mig så vi kan åka och hämta det hos dig om det känns bättre?
  • MariaOMarkus

Godmorgon på er =)

Skrattigtjej - trist att du blivit sjuk..du får ta hand om dig nu så du blir frisk =)

• MariaOMarkus

Hur känns de och börja skolan ?

• MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-08-22 13:28:51 följande:
    Jag?
    jupp
  • Barnakär

Nervöst.. Riktigt nervöst eftersom jag är den blyga typen. Kommer stå där i ett hörn och hoppas på att någon kommer fram till mig och hälsar! :D

• MariaOMarkus

förstrå dig,va samma typ i skolan..men de gäller att se glad ut så folk vågar komma fram =)
    itne för jag tror att du komemr se arg ut men när jag började i sthlm i skolan så kände jag INGEN..så glad ut och sen som tur är så delade dom in oss i grupper och en tjej som jag ville lära känna kom i samma grupp,sen åt vi lunch ihop och nu är vi kompisar träffas dock inte så mkt men iaf ,man lär känna folk iaf

• Barnakär

Mary, glad? Jag ska visa huggtänderna! XD

• MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-08-22 13:47:32 följande:
    Mary, glad? Jag ska visa huggtänderna! XD
    hahaha gör de
Svar på tråden Unga som längtar efter barn