• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-21 21:22:19 följande:
    jag ser oxå på de De verkar jätte bra, men fy faaan vad människor kan vara gryma :/
    Det är ju skit läskigt att folk kan göra så!
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-21 22:39:02 följande:
    Det är ju skit läskigt att folk kan göra så!
    Fy faan! Har grinat i snart två timmar, blir så irriterad på karlarna vill bara hoppa in i tv:n o slå sönder dom jävlarna! Hua.. Hur man bara änns kan tänka tanken på o sälja en annan människa?

Men den verkar bra i alla fall, måste komma i håg o se den andra på Torsdag
  • MariaOMarkus

Verkar somatt fler såg serien på3an..

jag skulle vilja ha tillåtelse och skjuta alla män som har nåt med trafficking och pedofili att göra..blir så arg och lessen på att detta ens exiserar men undrar ju vad som egentligen händre i vår värld...ibland så funderar man på om man verkligen vill föda ett barn till denna grymma värld..

men nu så bor man ju inte i usa ,prag lr wien så men de finns ju ndå prostitution i sverige ändå tyvärr

• TheLove

usch allt skulle ju sluta bra så blir hon skjuten! FAN!

• MariaOMarkus

jaa blev tårögd där när hon blev sjukten..usch

• TheLove

jo det blev jag med...

Nej usch va jag mår illa nu... om jag inte äter typ hela tiden börjar jag må illa men orka fixa mat hela jävla tiden. jag har ju inte ens en micro... Måste fan hämta min hos Ankan snart... Vill lägga mig och kräkas nu men vill inte det.. eh? Någon som har tips mot illamående?

• MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-08-21 23:17:40 följande:
    jo det blev jag med... Nej usch va jag mår illa nu... om jag inte äter typ hela tiden börjar jag må illa men orka fixa mat hela jävla tiden. jag har ju inte ens en micro... Måste fan hämta min hos Ankan snart... Vill lägga mig och kräkas nu men vill inte det.. eh? Någon som har tips mot illamående?
    Ingefära eller bita på en citron..
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-21 23:20:07 följande:
    Ingefära eller bita på en citron..
    bita i en citron? är det dä sura som gör det då eller? Vad är ingefära för någonting?
  • skrattigtjej

snyft ja e sjuk idag så de blir att stanna hemma från skolan idag vart ändp bara aktivitets dag idag men mår så dåligt att behöva vara hemma första veckan...

krama om er

Emmy
  • AngelicaJ

Lynn: Jag vet inte när jag kan ha bilen, men om jag kan ha den imorgon, hinner du ses då? Så kan jag ta med micro och Äl testerna?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn