• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus

Lovelyy och MissH - tack för era ord..joo jag tänker hela tiden på hur jag vill ha de . pratade med han en stnd förut och han vill verkligen vara med mig och ser på framtiden osv och han fattar att inte allt är bra mellan oss nu men han måste fatta de jag blir lessen av
    jaa vif år se sen då vi ska prata mer. orka gå runt och må dåligt hela tiden..nej tack

men de ordnar sig nog så småningom =)

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-21 20:34:34 följande:
    Lovelyy och MissH - tack för era ord..joo jag tänker hela tiden på hur jag vill ha de . pratade med han en stnd förut och han vill verkligen vara med mig och ser på framtiden osv och han fattar att inte allt är bra mellan oss nu men han måste fatta de jag blir lessen avjaa vif år se sen då vi ska prata mer. orka gå runt och må dåligt hela tiden..nej tackmen de ordnar sig nog så småningom =)
    Men de låter ju som en bra början i alla fall, så skönt att de börjar komma nånstan! Du ska se att de kommer bli jätte bra
    Karlar behöver få lite dåligt samvete ibalnd, då brukar dom fatta vad som igentligen händer o vad man tar illa upp av..

Du får ta o ha ett par härliga dagar hos mamma o pappa o bara mysa
  • MissHellen

Onödigt vetande, nu är alla mina lampor tända haha!

Nu vet jag i alla fall vem jag är lik, mormor ringde förut o frågade hur de gick o om jag tyckte att de var jobbigt (hon har märkt de på mej)? Då sa hon att hon oxå var jätte mörkrädd när hon var yngre, kikade överallt om de faans nån där, kollade efter sej när hon var ut o gick o ALLT stämde in på mej.. Sjukt! Men hon sa att efter ett tag så var de som bort blåst för henne, så jag hoppas på att mitt oxå vill försvinna väääldigt snart

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-21 20:39:45 följande:
    Men de låter ju som en bra början i alla fall, så skönt att de börjar komma nånstan! Du ska se att de kommer bli jätte bra Karlar behöver få lite dåligt samvete ibalnd, då brukar dom fatta vad som igentligen händer o vad man tar illa upp av..Du får ta o ha ett par härliga dagar hos mamma o pappa o bara mysa
    jaa jag tar de bara lungt här =) ska träffa min bror imon och de ska bli kul =)
    sen så har vi 2 katter här med som man myser med då dom är inne
    jaa jag tror vi behöver lite distans ifrån varann lite då och då..och när man väl får jobb så kommer de bli lite bättre då har man iaf bättre ekonomi och an göra mer saker..

^Nån som ska se serien på 3an vid 21 ?
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-21 20:34:34 följande:
    Lovelyy och MissH - tack för era ord..joo jag tänker hela tiden på hur jag vill ha de . pratade med han en stnd förut och han vill verkligen vara med mig och ser på framtiden osv och han fattar att inte allt är bra mellan oss nu men han måste fatta de jag blir lessen avjaa vif år se sen då vi ska prata mer. orka gå runt och må dåligt hela tiden..nej tackmen de ordnar sig nog så småningom =)
    Det är bra att ni pratar iaf men prata mer med varandra. Skönt att han ser en framtid med dig och så

Vet inte om jag är allergisk mot nått... Bakade på ägg som gått ut i datum för några dagar sen, annars så har jag inte ätit nått konstigt men har har kliande utslag på armar bröst och mage... ser lite ut som insektsbett... vad kan det vara? Har smörjt in med kortisonkräm och då har det slutat klia men det kommer bara upp fler på andra ställen...
  • MariaOMarkus

Lovelyy - jaa vi hördes inget igår sen jag kommit ner till småland. men hördes förut då jag ringde..men så länge samtalet är på en bra nivå så känns d bra

låter som en allergisk reaktion

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-21 20:44:57 följande:
    Lovelyy - jaa vi hördes inget igår sen jag kommit ner till småland. men hördes förut då jag ringde..men så länge samtalet är på en bra nivå så känns d bralåter som en allergisk reaktion
    men vad kan jag vara alergik emot? det enda jag hade i maten var kyckling, hönsbuljong, grädde, morötter, potatis salt och peppar... Brukar inte äta kyckling eller hönsbuljong så ofta men kan man va allergisk mot det?

Vad är det på trean?
  • MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-08-21 20:53:42 följande:
    men vad kan jag vara alergik emot? det enda jag hade i maten var kyckling, hönsbuljong, grädde, morötter, potatis salt och peppar... Brukar inte äta kyckling eller hönsbuljong så ofta men kan man va allergisk mot det?Vad är det på trean?
    Vet inte,men om du fått utslagen idag så är de ju nåt du ätit idag..
    jaa jag tror man kan vara allergisk mot de ..

nu ska jag dra mig till tv..komemr in om nån timma )är de för tråki på tv så kommer jag snrt igen)
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-21 20:57:03 följande:
    Vet inte,men om du fått utslagen idag så är de ju nåt du ätit idag..jaa jag tror man kan vara allergisk mot de ..nu ska jag dra mig till tv..komemr in om nån timma )är de för tråki på tv så kommer jag snrt igen)
    ser också på det... verkar intressant men hemskt
  • MissHellen

jag ser oxå på de De verkar jätte bra, men fy faaan vad människor kan vara gryma :/

Svar på tråden Unga som längtar efter barn