Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Lovelyy och MissH - tack för era ord..joo jag tänker hela tiden på hur jag vill ha de . pratade med han en stnd förut och han vill verkligen vara med mig och ser på framtiden osv och han fattar att inte allt är bra mellan oss nu men han måste fatta de jag blir lessen av
jaa vif år se sen då vi ska prata mer. orka gå runt och må dåligt hela tiden..nej tack
men de ordnar sig nog så småningom =)
Onödigt vetande, nu är alla mina lampor tända
haha!
Nu vet jag i alla fall vem jag är lik, mormor ringde förut o frågade hur de gick o om jag tyckte att de var jobbigt (hon har märkt de på mej)? Då sa hon att hon oxå var jätte mörkrädd när hon var yngre, kikade överallt om de faans nån där, kollade efter sej när hon var ut o gick o ALLT stämde in på mej.. Sjukt! Men hon sa att efter ett tag så var de som bort blåst för henne, så jag hoppas på att mitt oxå vill försvinna väääldigt snart
Lovelyy - jaa vi hördes inget igår sen jag kommit ner till småland. men hördes förut då jag ringde..men så länge samtalet är på en bra nivå så känns d bra
låter som en allergisk reaktion
jag ser oxå på de
De verkar jätte bra, men fy faaan vad människor kan vara gryma :/