• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • Barnakär

Mary; Klicka på "Image" och sedan "Skretch and skruw" (stavning?) Sedan skriver du t.ex. 50 där det står 100 och du förminskar bilden. Du kan ta mindre eller mer om du behöver :)

MissH; Har din sambo varit en duktig pojke? :)

• MariaOMarkus

Barnakär de gick att ändra men ghan ser lite pluffsig ut då jag förminskade lite fel
    men om du vill se hur han ser ut kan du kika in =)

• Barnakär

Mary; Ska kolla in. Måste säga en till skitsak om alfons först!
    JAG BLIR GALEN! Han var hos mäklaren nyss och jag ringde för att kolla hur det gick. "- Ja vet inte.. Det var så många där och tänk om dom budar upp priset?" Jag menar, han måste ju lägga ett bud! Som när vi kollade på en lägenhet "- Den komemr säkert stiga till 1.3 så det är ingen ide att buda.." "Du måste ju chansa? Vi måste ju lägga ett bud, tänk om den inte stiger så högt upp då?!" "Sluta sura. Bli inte förbannad!"

Helt plötsligt får jag en utskällning för att jag säger att vi kan vara med och buda och ge det hela en chans och inte bara ge upp! Grrr!

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-21 15:34:14 följande:
    jag vet inte,vi har inte pratat sen igår innan jag åkte från sthlm..skriver bara sms..men jag har inte hört av mig för jag tycker han kan göra av sig..men jag vet inte.de känns upp och ner
    Okej, Men hoppas att han fattar att han ska höra av sej då. Så de kan bli bra

Nu ska jag kika på din sambo, är sååååå nyfiken
  • MissHellen
    Barnakär skrev 2007-08-21 15:35:47 följande:
    Mary; Klicka på "Image" och sedan "Skretch and skruw" (stavning?) Sedan skriver du t.ex. 50 där det står 100 och du förminskar bilden. Du kan ta mindre eller mer om du behöver :)MissH; Har din sambo varit en duktig pojke? :)
    Japp, Min sambo har varit en duktig "pojke" (känns inte rätt o kalla han för de ) haha!
  • MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-08-21 15:40:40 följande:
    Mary; Ska kolla in. Måste säga en till skitsak om alfons först!JAG BLIR GALEN! Han var hos mäklaren nyss och jag ringde för att kolla hur det gick. "- Ja vet inte.. Det var så många där och tänk om dom budar upp priset?" Jag menar, han måste ju lägga ett bud! Som när vi kollade på en lägenhet "- Den komemr säkert stiga till 1.3 så det är ingen ide att buda.." "Du måste ju chansa? Vi måste ju lägga ett bud, tänk om den inte stiger så högt upp då?!" "Sluta sura. Bli inte förbannad!"Helt plötsligt får jag en utskällning för att jag säger att vi kan vara med och buda och ge det hela en chans och inte bara ge upp! Grrr!
    Meh..inget han behöver skälla på dig för ju. det är ju bara och lägga ett bud och hoppas att nu får lägenheten helt klart =)

jaa sambon min har bruna ögon ,ljusbruna och fina =)
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-21 15:37:51 följande:
    Barnakär de gick att ändra men ghan ser lite pluffsig ut då jag förminskade lite felmen om du vill se hur han ser ut kan du kika in =)
    Ojojoj, Mary! Helt klart godkännd från mej
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-21 15:41:09 följande:
    Okej, Men hoppas att han fattar att han ska höra av sej då. Så de kan bli bra Nu ska jag kika på din sambo, är sååååå nyfiken
    jaa men han är trögtänkt till tusen ibland så vi får se =)
    hehe kika in du :D
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-21 15:43:25 följande:
    Ojojoj, Mary! Helt klart godkännd från mej
    Tack
Svar på tråden Unga som längtar efter barn