• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • AngelicaJ

Mary: har också sökt jobb idag. De sökte butikssäljare på lush och vill verkligen börja jobba i butik så jag hoppa jag får det. Kanske inte världerns roligaste butik, men får man in en fot så kanske man har lättare att söka till någon annan butik senare.

• Barnakär

ashe, nej då! Du passar in så bra så! :)

• MissHellen
    ASHE skrev 2007-08-21 16:18:16 följande:
    Ja, men då är jag inte för gammal. Tänkte bara om ni var ännu yngre och tyckte att jag var för gammal.
    Nej nej
  • MariaOMarkus

AngelicaJ - va duktiga vi är =) jaa men alltid nåt och så får du in lite pengar oxå och som du säger så får du in en fot där och kanske få helgjobb och jobba extra ..de är ju jätte bra

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-21 16:18:40 följande:
    Mary: har också sökt jobb idag. De sökte butikssäljare på lush och vill verkligen börja jobba i butik så jag hoppa jag får det. Kanske inte världerns roligaste butik, men får man in en fot så kanske man har lättare att söka till någon annan butik senare.
    Vad är de för butik då?
  • MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-08-21 16:17:05 följande:
    Mary, jag blir galen på honom! Han VÄGRAR titta på några lägenheter i södertälje! Måste områden i södertälje är "JAG ÄR ABSOLUT INGEN RASIST!" invandrarställen och det kan bli lite jobbigt men nu har jag hittat tre fyra lägenheter som ser riktigt fina ut i ett bra område. Alfons argument för att inte flytta dit var just området men nu är han bara uppe i källaren..
    Vil han inte bo i södertälje för de finns för mkt invandrare ? lr missförstod jag nu kanske..då kanske han inte ska bo på blåa linje,där finns de ju massa invandrare. vill han ha ett samhälel där de finsn svenska så kolla gröna linjen
  • AngelicaJ

MissH: Lush heter butiken. Säljer hudvårdsprodukter, mm. De öppnar ny butik här så de behöver ett par st.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn