Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nej, Nu blir de gonatt för min del. Måste ju orka upp i morron De är ju inte så att man får sovmorron ni dehära huset, mamma slutar o jobbar halv åtta o då ska hon fika o dona på, då kliver pappa oxå upp, så klart! Sedan har jag ju tre syskon som inte kan sova länge o absolut INTE kan var tysta eller diskreta(?!) O en hund som vill att man ska vakna o slickar en i ansiktet Hua för storta familjer Nej, igentligen älskar jag de. Så vill jag oxå ha de

Gonatt o sussa sött Får väl se om jag får nån chans o kika in i morron, hårdvaluta på datorn i detta hem

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-02 11:14:00 följande:
    ett fejk + med preg och mensen kom imorse....dagen börjar ju jätte bra..Noooooooot
    Nej :/ Jobbigt!
  • MissHellen

Hej tjejer!

Oj, så länge sedan jag var här nu.. Fy på mej
    Hur har ni de då? Bara bra hoppas :) Själv är jag slö som satan, hade fest för mammsen o pappsen i går, 10årig bröllopsdag i dag så vi hade fest för dom i går Hur mysigt o bra som hällst, helt lyckat måste jag säga.. Men de tog inte slut på de roliga förrän 5 på morroen Så i dag har dagen bestått av kortspel, en massa tacos (hade de o brjöd på i går, så de blev en maaaaaassa kvar, flera kila kättfärs ), massa tupplurer o en del film kikning

Vad har ni haft för er då? .-)

• MissHellen

Nu när jag är inne, då är de ingen annan som är inne haha

• MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-06 06:12:16 följande:
    Jag och Anton har köpt en kissekatt. Hon ska heta Joy och vi får hem henne idag. Vi har även startat bebisvärkstan. Här går det fort, men det känns så rätt. Tycker om honom så himla mycket och jag vet att det är honom jag vill gifta mig med. Han bor ju med mig nu också. Eller, ingen adressändring, men så fort han kommer hem om helgerna åker han hit. (Han gör ju lumpen i kvarn och kan bara vara hemma på helgerna än så länge. tar honom 45-55 min att komma hem där ifrån) Dock så ska han nästa onsdag komma hem och pricka in ÄL. Jag följde honom precis till bilen, han och en kompis till honom åkte till Kvarn nu. Känns jätte tråkigt, men jag tror det är bra för honom...YAAAAY bebisverkstan är öppen!!!
    Haha, Min mormor heter Joy Om jag får en tjej vill jag att hon ska få de namnet

Va kul att allt funkar bra! Underbart
  • MissHellen

Vad har ni för er i dag? alla som inte har nya djur, för ni gosar väl bara kan jag förstå

Själv har jag precis varit o badat med Yizza o oj vad underbart skönt Varken hon eller jag ville kliva upp, hur varmt som hällst. Både i vattnet o i luften, tur att man inte har allt för många steg till vattnet

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-07 13:59:36 följande:
    Hej på er alla! Guuu vad varmt det är.. Skulle vilja besöka en strand men finns ingen det e gångavstånd till =( Får nöja mig med poolen på baksidan :P Igår var jag på ultraljud, var hur mysigt som helst. Ville inte gå därifrån. Allt bra med er?
    Med mej är de kanoners, solen lyser o de är kokhett Själv då?
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-07 16:51:01 följande:
    Jo det är väldigt varmt här med. sitter ju inne med kissen idag... vill inte lämna henne ensam...
    Okej:) Går de bra då?
  • MissHellen

Oj va tråkiga vi är här inne

Svar på tråden Unga som längtar efter barn