Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

Marylicious skrev 2007-07-26 19:35:09 följande:
    jaa sså..du kan ta flytningarna mellan dina fingrar och se iafll du har ägglossning..har du de så blir de en lite sträng mellan fingrarna..för mig är de inte så men för vissa..du kan ju testa,,äckligt jag vet men vill man vara säker så varför inte :P
    Okej, De har jag ALDRIG hört Men så är de inte för mej i alla fall Men jag brukar alltid få flytningar vid o på ÄL så jag antar att de är de haha!
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-26 19:45:38 följande:
    MissHellen skrev 2007-07-26 19:38:26 följande:
    men va fuskit..jag vill oxå ha tv4fakta*aaavis* joo förlossningskliniken är oxå bra..hare sätt de nån gång för lääängesen haha..jaa de har du rätt i..jaa då får du be han ta en snabbdusch :Pjaa då har vi samma..får oxå massa flytningar vid äl + mensvärk så jag antog ju oxå jag ahde äl då han "råka" komma hahaha..men jag hoppas nån rackare han upp..lr nån rackare från försatsen..=P
    Ja, Den kanalen är de mycket bra på Inte bara barnafödande haha! Fast de kunnde få vara lite mer "sånt"
    Haha, Han får slänga sej duschen o rakt ner i sängen till mej, annars somnar han, han klev ju ändå upp sex i morrse o har knappt satt sej, han hann knappt o äta innan han for igen, så de får bli en snabbis

Hua, Hoppas att dom simmar snabbt o slingrar sej upp
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-26 20:01:20 följande:
    jaa annars kan du lägga en kudde under rumpan din eller hålla benen högt hahha..testa de kanske funkar börjat ät folsyra med
    Haha, Ja jag får ta o göra de

Folsyra har jag faktist fundera på o börja äta, de finns på apoteket va?
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-26 20:18:08 följande:
    japp de gör de..kommer dock inte ihåg hur mkt den kostar men de kanske inte spelra nån roll..jag äter de nu iaf + andra vitaminer *känner mig duktig*
    Då ska jag kolla upp de nu o skicka sambon på apoteket i morron
    Jag äter bara c vitaminer ja, måste bättra mej jag med
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-26 20:23:33 följande:
    men det är ju alltid nåt jaa gör de haha..alltid bra pch äta..nu ska jag ääöntlige få äta mat..ses senare..hej så länge
    Japp, Nu får han fara på apoteket i morron o köpa vitaminer Dom kostade i alla fall 57 kroner, så de var överkommet!

Hoppas maten smakar, är lite för mej oxå
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-26 20:51:27 följande:
    ja okej billgare än mittval kvinna iaf..vitaminer är dyrt men borde vara billigare tycker jag iaf
    Jaha, Äter du de? Är dom bra? I så fall får jag väl ta dom då haha

Ja varför kan inte vitaminer vara billigare? Hmm..
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-26 21:06:53 följande:
    nej jag äter inte dom..äter vitaminer för vegitariner då jag ska bli de igen..ogillar kött kom jag på nu när jag började igen..jaa om de va billigare så skulle man ju lätt köpa de mer och äta..
    Kom på? Okej! Jag skulle inte klara ett liv utan kyckling ja, de är min värld
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-07-27 00:09:39 följande:
    Jag äter mitt val kvinna, visst är det dyrt men en god hälsa e värd pengarna :PNu har jag varit å sett harry potter, den var helt ok. Nu ska jag nanna! sov gott
    Jag ska köpa dom i dag jag med Vad kostade dom för dej då?

Var den bara sådär? Hmm, Jag som trodde den skulle vara jätte bra
  • MissHellen

Vart är ni alla tjejer, jag har ju tråkigt

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-07-27 11:32:34 följande:
    Här är jag :P Men kan tyvärr inte sitta hela tiden, men springer från och till.. Måste packa innan sambon kommer hem. Flyttar idag =)
    O, Ska ni äntligen få flyttan nu Härligt!
Svar på tråden Unga som längtar efter barn