Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

AngelicaJ skrev 2007-07-25 22:16:08 följande:
    Idag har jag varit på stan med lovelyy, inföskaffat de första bebis kläderna.. Kunde inte låta bli. Brun/vitrandig body, bruna byxor och strumpor till :P Sen har jag och pojkvännen spelat bingo på en bingohall här i stan :P Tror jag börjar bli gammal! *hehe* Ne men de e faktist jätte skoj, vi gick plus idag iaf!
    Härligt med bäbiskläder, allt är ju så sött

Ahaa, Vad vann ni då?
  • MissHellen

A flikka skrev 2007-07-25 23:01:36 följande:

Gah.. ska nog börja dansen igen till hösten.. sitter och kollar "so you think you can dance"
    Dansar du?

O dom är så otroligt roliga där! Hur faan vågar dom visa sej? haha
  • MissHellen

A flikka skrev 2007-07-25 23:07:29 följande:

jag har dansat i 12 år :). Ja de som inte kan är lite knäppA, men de som KAN är sååååå grymma
    Jaha Vad dansar du då?

Haha, ja Dom är inte klok dom som inte kan! Men dom som kan är man ju bra avis på

Såg du killen förra året som även var med i år oxå, när mamma hans skällte ut teamet o hela USA o sa att hennes pojk kunnde minnsan dansa o han skulle visa heeela världen de?! Hua, Såg han inte i år men förra året o jag höll på o skratta ihjäl mej
  • MissHellen

A flikka skrev 2007-07-25 23:13:25 följande:

hAHAhahha, ja jag tror jag vet vem du menar :P. Samma sak med Idol typ. Haha.Dansar allt från street till balett.Men tänkte ta upp streeten
    Haha, ja! Han kallade väl sej för Sexy eller nått sånt om jag inte minns fel, o de var han INTE kan jag säga Hua!

O, De är ju skit coolt Skulle oxå vilja kunna dansa! AVIS!
  • MissHellen

A flikka skrev 2007-07-25 23:20:27 följande:

Aaa, han var med i år igen :P. mupp.Det är kul :). Men ett tag blev det för myclet då jag dansade över 16 timmar i veckan.. då var det INTE kul att gå ut på krogen och.. ja.. dansa. haha. Har fortfarande svårt för det..:P
    Haha, Ja han var ju de

Ojdå, Kanske lite mycket. Men som en hobby o inte allt på blodigt allvar är de säker skit kul
  • MissHellen
    Butikslager skrev 2007-07-26 11:16:05 följande:
    Fan jag vill också dansa! Det är ju svinroligt ju!När vi hade våran avslutningsshow så dansade vi street till Thriller! Sjukt roligt. Många av oss hade aldrig dansat tidgare. Man ångrar nästan att man inte börjat dansa tidigare. :P MissH: Ja! Testa Cola-flaska! En bra grej om man vill veta att man har hängisar. "Bättre en hängmatta i parken än hängpattar till marken." Som jag så ofta brukar säga.
    Japp, Jag ska fixa de Men har tyvärr ingen klaska hemma nu

Haha, den är bra den! Ska börja avvända den jag oxå
  • MissHellen
    Butikslager skrev 2007-07-26 11:25:03 följande:
    Hehe.. Fyfan, sitter här på jobbet. Har tagit ut min rast och satte mig här. Tur att det är folk inne på FL nu så jag har någon att prata med! Vad ska ni alla göra ihelg?
    Okej Vad jobbar du med då?

Själv har jag precis ätit frukost, blev sent i dag :/ Hmm! Sedan har jag ringt en massa o nu ska jag diska, hatar de!!!

Vad ska du hitta på efter jobbet då?
  • MissHellen

Haha, Jag läste lite för fort Trodde du frågade vad jag(vi) skulle göra i dag

Men i helgen ska vi o spela brännboll med ett par kompisar o kanske ha lite alkohol intag oxå, vi får se om jag har lust Durå, Liiv?

• MissHellen
    Butikslager skrev 2007-07-26 11:28:04 följande:
    Jag jobbar på ett handikappboende! :) Eller ja, vikarierar.. Har bara två veckor kvar nu.Diska är det värsta som finns. Sa till min pojkvän att jag vägrar flytta ihop om vi inte köper diskmaskin/tvättmaskin. Haha.Idag ska jag åka till Piteå, min kusin har fått barn nyss så det blir dop i Luleå på lördag! Riktigt roligt måste jag säga.
    Ahaa, Trivs du? Jaja, Vad blir de efter derå?

Jahaja, Jag hatar o diska. Så jag brukar sköta tvätten, vilket jag älskar O sambon brukar fixa disken, men nu var de så mycket så jag känner att de är min skyldighet

Ska ni flytta i hop eller har ni bara pratat om de?

O, härligt med dop
Svar på tråden Unga som längtar efter barn