Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

Marylicious skrev 2007-07-27 18:09:34 följande:
    nää då är de nig svårt att förstå dina hintar
    Haha, nej de är ju inte de

Nu ringde mamma o ville att jag skulle komma o jag vet inte hur jag ska göra :/ Hmm..
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-27 18:13:19 följande:
    jaa du får fundera ut hur du ska göra..kunde jag så skulle jag åkt ner till mina päron idag..är så trött på att sitta hemma ensam och vänta på att min sambo kommer hem..vilket han alltid gör men sent och då tror man ska vara på topphumör med sexlusten i vädret...vilket skämt! sitter man inne en hel dag lr går ut och går så blir man ju bara deppig för att ingen har tid med en..osså ska man vara sex sugen..*KNAPPAST*
    Haha, De är ungefär samma här

Jag skämtade för ett tag sedan om att han skulle säga till om han ville ha sex före klockan 21:00, för då blir jag så trött haha! Så vi brukar skämta om de fortfarande..
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-27 18:13:43 följande:
    ska nog tillägga jag har pms och mensvärk nu :p
    Ojojoj, Då är inte jag lätt o leva med kan jag säga
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-27 18:17:31 följande:
    hahaha..=P jag är inte heller lätt och leva med har jag hört..får alltid höra "ska du äta pms-godis nu igen" hahaha..jaa men visst blir man trött nu 21 tiden..jag skulle lätta kunna somna då..haha
    Haha, Jag vill alltid ha choklad då. Så då vet han att de är mens på G

Ja, Jag skulle oxå kunna somna då
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-27 18:26:21 följande:
    jaa det är samma här antigen choklad,godis lr nåt annat sött och sliskit haha jaa då är vi två meh..nu blev jag sugen på godis :P
    Haha, precis så är jag oxå

Jag ska nog unna mej en glass i dag oxå Blev så att jag for te mamma o pappa i alla fall, far nu..
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-27 18:52:10 följande:
    Tycker jag absolut att du ska göra..ooh skönt och komma hem till mammsen och pappsen ju ,trevlig resa =)
    Japp, jag gör nog de

Tack tack Längtar faktist efter min syskon, pratade med minsta lillebror i dag o han lät så go
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-27 19:00:18 följande:
    får du kramas me dom sen=)))
    Nu är jag hemma hos mammao pappa, men ska sova nu Trött som bara den!

Vad ska all ahitta på i morron då eller i dag blir de ju?
  • MissHellen

Vad har ni alla gjort dag då?

• MissHellen

Heeeeej tjejer

Oj vad jag har missat.. Hoppas att allt är bra med alla :)Själv är de kanoners men är lite purken över att de inte blev nått försök för oss denna månad, oxå :/ Hmm! Men nästan månad, då faaan

Såg att ni prata om msn, mitt liv med andra ord haha! HelllenDellllen@hotmail.com om någon känner för de

Mary, Lycke till med testet NYFIKEN!!

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-02 00:29:13 följande:
    MissH - du är SAKNAD som alltid hur har du det hos mamma och pappa ? =) djälv är jag oxå hos päronen och tar de lungt..håller tummarna för er nästa månad då =)jag säger T....kan ju inte säga ordet då de betyder otur
    Va bra att jag är derå Min äldsat lillebror har varit på lan o åskan slog ner så vi har inte haft nån datorr (eller jo, mamma o pappas gammla skrot) men inget modem, så lite smått abstinens har jag haha!

Jag har de underbart hos mamma o pappa, underbart! Men har gått o grubblat (o varit lite smått sur) på tt de inte blev nåe försök denna måad, jag som kännde på mej att de kanske skulle bli nått denna månad, Hmm!
    Men jag har de i alla fall jätte bra med familjen o på Lördag ska vi ha fest för mamma o pappa, dom firar 10årig bröllops dag då Så vi ska ha party!

Vad är de för T ord som betyder otru då?
Svar på tråden Unga som längtar efter barn