Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

AngelicaJ skrev 2007-07-27 12:05:57 följande:
    Ja hon ringde igår.. Ska bli hur kul som helst. Men nu när jag kollar i lägenheten så inser jag att jag har hur mkt som hellst att packa. Så det blir nog en tuff dag. Sen ska jag hinna hämta nycklar osv.Vad ska du hitta på då?
    Okej Man samlar alltid på sej en massa skit o onödiga saker

Ja, Jag har ingen aning om vad jag ska göra i dag :/ Sambon kom precis hem, så jag måste väl göra nån mat till o börja med Sedan får vi se..
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-27 12:20:33 följande:
    har e jag..sitter pa en dator dar a a o inte finns.. hehe..jag har varit hos lakaren imore..skulle ja lite prvoer och sadar trodde jag men icke..da jag atit innan maste jag vanta tills mandag...irriterad jag blev..
    Okej Jag förstod nästan de, först fatta jag inte vad du skrev haha!

Vad ska du ta för prover då?
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-07-27 12:22:33 följande:
    Misssh:. Hehe mat nu? själv har jag precis ätit frukost :PMary: Hmm låter som du lyckats trycka in så du blir av med åäö, finns ett snabbkomando för att få tillbaka dem men kommer inte på det just nu.
    Haha, Frukost nu? Eller ja, jag ska inte säga nåe. Blev en sen frukost för min del i går oxå
    Nja, De kanske får bli lunch då?!
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-27 12:33:38 följande:
    tror jag har nan infektion lr nat..kissar ovderivet mkt och vill veta varfor..jag ar en person som knappast kissar alls men nu kissar jag varannan timme typ ...fett jobbit sitter pa en barbar dator som e fran amerika..valde svenska nu men gick inte och fa in aao
    Okej, När ska du får ta prover då? Hoppas att de är en liten i stället
  • MissHellen

Angelica, Ja jag ska förska allt jag kan så vi kan följas åt haha

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-27 14:52:18 följande:
    jaa hoppas både du och jag miss h har en liten denna månad som kommer 'på måndag ska jag in å ta prover..ska var där mellan 8-9 på mörra..så ska åka in då så jag slipper vänta i kö och liknande:P
    Ja, de hoppas jag verkligen Vore underbart!

Okej, Hoppas att de gå bra på Måndag då
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-27 16:54:36 följande:
    ja vist vore de..jag hoppas min känsla har rätt denna månad bara ..man blir ju bewsviken bara men eftersom vi kör avbrutet kanske man inte ska hoppas på så mkt =(tack så mkt
    Ja, Nu verkar de inte bli nått för oss häller. Ska nog åka hem till min mamma o pappa o han ska bort.. Så de blir nog inget denhära månaden häller! Faaan..
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-27 17:38:31 följande:
    nej men va tråkit..vet du när du har äl? om ni inte ska åka än kan ni ju sexa på de som tusan innan ni skils så kanske ni har en chans att de blirt nåt ändå..jag ska oxå hem till mina päron på måndag..ska bli så skönt och se dom..va ett tag sen..och jag har bim när jag e där..ska bli spännande..
    Nja, Jag har ju äl typ nu eller om ett par dagar.. O jag ska fara ikväll om de blir så(?) Så de är nog kört, men har redan haft sex i dag

Okej.. Bor du långt i från dom? När var de du hade BIM då?
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-27 17:50:33 följande:
    jaha okej..jaa men sperimerna lever ju upp till 3-5 dagar så vem vet...:)dom bor nere i småland..tar 4tim med bil och 3 tim med tåg typ för man har ett byte..jag har BIM på onsdag om jag rönkat rätt..hade mens senast den 4 juli och äl den 18 så de borde ju bli den första
    Ja, Man vet ju aldrig Men jag är ju inte riktigt säker på när jag har ÄL häller, så jag tror(!) att de är ganska kört för våran del denhära månaden..
    Jag sa precis till sambon om jag far blir de iinga barn i alla fall, skulle de bli de ändårå? fick jag till svar.. Nej de vet jag ju inte, men vi hade i alla fall kunnat haft sex!!! Jaha.. Vet du inte hur barn blri till eller? Nää o ett stort flin Hua!

Okej, då ska jag hålla tummarna
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-27 17:59:31 följande:
    haha jaa va ska man säga..killar =P hahhaa...du får gen han lite hintar att han nu missar all sex han kunde fått
    Ja, Om han fattar dom intarna villsäga haha! Jag tror inte han gör de, han vet ju inte änns hur barn blir till
Svar på tråden Unga som längtar efter barn