Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

Butikslager skrev 2007-07-26 11:39:49 följande:
    Jo jag trivs rätt så bra. Jag vet inte riktigt vad som händer, har sökt en del tjänster som personligassistent, men det är ju semestertider och så. Så där har jag inte hört något.Så jag vet inte riktigt.Vi har snackat om att flytta ihop när jag får jobb och det finns nå lediga lägenheter. Här uppe är det fan tre års väntetid på hyres om man inte ska hyra privat. Och att köpa lägenhet är inte direkt någon höjdare. Men vi får se, vi får se.Killen har ju fast på bilprovningen och tjänar bra :)Ja, har träffat lilltjejen två gånger redan. Hon är söt som socker. Rödhårig och allt! :) Hujj, efter helgen lär jag vara mer barnsugen än tidigare.
    Okej, Vad vill du bli när du är stor då?
    Vart bor du då förrästen?

Oj, så lång vänte tid! De är ju took länge.. Jag känner inte häller för o köpa en lägenhet, ska jag/vi köpa nåe så vill vi köpa hus

Haha, Bilprovnings "gubbar" brukar alltid vara trevliga Hur gammal är din pojkvänn då? Känns allt fortafrande lika bra?

Man blir ju hur sugen som hällst när man ser smått o hällst magar blir jag heeeelt tookig när jag ser, Hua! vad ska tjejen heta då?
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-07-26 12:04:31 följande:
    På sista spelet vann kalle 525, annars var det bara små summor mellan 10-40 kr. :P Jo dom e så himla söta kläderna.
    Härligt med extra pengar

Har ni flyttat nu?
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-07-26 12:32:18 följande:
    Nej, de som bor i lägenheten skulle ringa när de blev klara och hade lämnat in nyckeln. Vet inte om hon glömt ringa, men vill inte ringa och verka tjatig. Hon sa ju senast fredag och kan nog vänta tills dess. Men ringer hon inte i morgon så ringer jag. Nu har jag bokat bio-biljetter till harry potter ikväll =) Ska bli skoj, tänkte överraska sambon. Han kanske inte vill se den men spela roll, tanken som räknas :P
    Okej, Så i helgen får ni flytta in? Härligt! Vad var de för storlek på lägenheten?

O, Jag vill oxå se den Tänk om min sambo kunnde hitta på de
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-07-26 13:16:05 följande:
    Vi flyttar till en stor fyra på 109kvm =) Tanken är ju att våran lille och sambons tidigare son ska få egna rum. Sen är lägenheten jätte fin och har en fin uteplats till oss och hunden!Kan du inte gjöra det för honom istället då? Det är ju så kul att ge, mycket roligare än att få :P
    Va härligt Jag vill oxå ha barn o flytta AVIS!

Jo, Men de är alltid jag som gör de Så de skulle vara kul nån gång om han kunnde komma på de själv, bara sädär ändå!
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-07-26 14:05:18 följande:
    Jo förstår dig, men killar tänker inte så långt :P
    Nej, dom gör ju inte de Men i bland får jag faktist blommor utan att de är nåe speciellt, fast nu var de ett tag sedan de oxå haha!
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-07-26 14:11:29 följande:
    Samma här, underbart när de överraskar en sådär. Så vad ska du hitta på idag då?
    Ja helt klart

Nja, Jag håller på o läser körkortsfrågorna o när sambom kommer hem ska vi åka o handla så vi kan grilla Durå?
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-07-26 14:45:09 följande:
    ok, så du håller på med körkortet. Hoppas du tar det snart för det är det bästa som finns :P Älskar att köra bil. Vi ska åka å handla, göra någon mat sen så ska jag försöka få med kalle till stan utan att berätta att vi ska på bio :P får se om jag lyckas. Var prat om bingo så kan ju gå dit och sen dra med honom till bion :P
    Ja, Jag har inte känns mej motiverat förrän nu. Men nu jävlar .-D Har bokat skrivning o i dag ringde jag o körkortstillståndet, har tappat bort de (men kört ändå ) men nu ska jag ut på vägarna på allvr, så nu känns de underbart! O tillståndet går ut den 1 December, så då måste jag ha tagit de redan Så nu går de med brakande fart! Längtar i hjäl mej nu när jag har börjat

Okej, Hoppas att bion är kanoners Jag får väl hoppas på att den kommer på nätet snart så min sambo i alla fall kan ladda ner den haha!
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-26 15:44:36 följande:
    Så galet..satt och åt sushi med sambon idag ,tog 8 bitar och man brukar bli så mätt...men jag är fortfarande hungrig
    Sushi? Är de gott? Har aldrig vågat smaka

Ojdå, men du kanske är med barn då! När har du BIM då?
  • MissHellen

A flikka skrev 2007-07-26 16:30:19 följande:

ååh, jaaa det är ju SÅ gott! Älska wasabi...*mumma*
    Jag har inte prövat för jag tror inte att de är nåe gott, de ser ju inte änns gott ut
Svar på tråden Unga som längtar efter barn