• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-09-18 16:03:32 följande:
    Ja, Klart att du måste uppdatera Men hur känns derå? Med tanke på allt annat?
    tack att du röstade omröstninge blev lite fel men men hahha

de känns både upp och ner..skulle bli glad om jag e gravid men frågan är hur sambon tycker om de..han verkar oxå gå upp oxh ner i humöret som jag..han kanske oxå har PMS :P
  • MissHellen
    MissMary skrev 2007-09-18 16:10:04 följande:
    tack att du röstade omröstninge blev lite fel men men hahhade känns både upp och ner..skulle bli glad om jag e gravid men frågan är hur sambon tycker om de..han verkar oxå gå upp oxh ner i humöret som jag..han kanske oxå har PMS :P
    Var så lite så Fina namn förresten!

Okej, Men du har inte sagt nått? Men ni fixar säkert de där till de bästa, de tror jag!
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-09-18 16:13:34 följande:
    Var så lite så Fina namn förresten!Okej, Men du har inte sagt nått? Men ni fixar säkert de där till de bästa, de tror jag!
    Tack..många verkade gilla Elias..men inte killen va jag vet :P haha
    jaa vi får se..
    jaa jag hoppas ni gör de..vi ska prata ikväll om de så då får vi se va vi kommer fram till
  • MissHellen
    MissMary skrev 2007-09-18 16:18:54 följande:
    Tack..många verkade gilla Elias..men inte killen va jag vet :P hahajaa vi får se..jaa jag hoppas ni gör de..vi ska prata ikväll om de så då får vi se va vi kommer fram till
    Nja, Jag är inte så speciellt förtjust i de namnet..

Ja, Men gör de. Berätta sedan hur de går då
  • AngelicaJ

Elias är ett av mina favoritnamn och står högst upp på våran lista =) Jag tycker Elias och Izabel.. Så fina namn =)

• MariaOMarkus
    AngelicaJ skrev 2007-09-18 17:49:01 följande:
    Elias är ett av mina favoritnamn och står högst upp på våran lista =) Jag tycker Elias och Izabel.. Så fina namn =)
    jaa jag gillar oxå namnen ..men killen är svår att övertala när de gäller namn  hehe
  • AngelicaJ

Hehe okej.. Allt bra mellan er nu?

• AngelicaJ

Sitter och kollar runt på bilder och alla jag varit inne på som är i vecka 18-20 har jätte magar medan min inte växt så mkt.. trots att jag har gått upp mer än vad alla de jag kollat på gjort =/

• MissHellen

Alltså, jag tycker inte att Elias är fult, inte alls! Men de börjar bli för vanligt, i alla fall för min smak. Tycker var o vart annat barn heter där nu o jag vill ha ovanliga namn på mina (förhoppningsvis) kommande barn

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-09-18 18:02:28 följande:
    Sitter och kollar runt på bilder och alla jag varit inne på som är i vecka 18-20 har jätte magar medan min inte växt så mkt.. trots att jag har gått upp mer än vad alla de jag kollat på gjort =/
    Men de är ju så individuellt Angelica Snart kommer din mage oxå ska du se o då kanske du ångrar att du önskade dej en sån stor
    Ser omgivingen att du är med barn eller?
Svar på tråden Unga som längtar efter barn