• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • AngelicaJ

Hej! Å igår var jag å såg lillen för andra gången.. Var hur mysigt som helst! Ville inte gå därifrån. Men nu är det bara 20 veckor kvar sen e han/hon här

• MariaOMarkus
    AngelicaJ skrev 2007-09-18 15:25:45 följande:
    Hej! Å igår var jag å såg lillen för andra gången.. Var hur mysigt som helst! Ville inte gå därifrån. Men nu är det bara 20 veckor kvar sen e han/hon här
    Va kul..Grattis

jag plussade svagt svagt svagt imorse..så jag kanske får en liten Maj bebis
  • AngelicaJ

Åhh vad jag hoppas för din skull! Kul och följas allas längtan som succesivt går över till verklighet =) Någon som hört något från jaj?

• MariaOMarkus
    AngelicaJ skrev 2007-09-18 15:28:39 följande:
    Åhh vad jag hoppas för din skull! Kul och följas allas längtan som succesivt går över till verklighet =) Någon som hört något från jaj?
    hon är med i nån annan tråd tror jag..april tråden tror jag att jag såg henne i..kolla där :)
    tack..ska testa om 2 dar och se om de blir starkare *hoppas verkligen att det är nåt*

Visst hade du symtom att du åt en massa men ändå inte kände dig mätt ?

jag är så nu,ä'ter en massa så jag blir proppmät sen 2 timmar efter så är de dax för mat igen haha
  • AngelicaJ

Precis så var det för mig :P Sen var jag tvungen att äta dubbelt så mkt för att bli mätt :P Sen kissade jag mer än vanligt men inte så jätte mkt.. Märkte av det pga att jag sällan går på toa om dagarna och då behövde jag gå rätt ofta.

• MariaOMarkus
    AngelicaJ skrev 2007-09-18 15:34:01 följande:
    Precis så var det för mig :P Sen var jag tvungen att äta dubbelt så mkt för att bli mätt :P Sen kissade jag mer än vanligt men inte så jätte mkt.. Märkte av det pga att jag sällan går på toa om dagarna och då behövde jag gå rätt ofta.
    jaa precis..samma här..kisseriet är väl mer än vanligt då jag dricker mer nu än va jag gjort innan hehe =)
  • MissHellen

NU ÄR LÄGENHETEN VÅRAN

Mary, Vaaaaaaaaaaaaaaaaaa har du plussat?

Angelica, nej så härlig! Kollde ni kön eller?

• MissHellen
    MissMary skrev 2007-09-18 15:50:31 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-123/m25021732.html svara va ni tycker i  tråden är ni snälla MissH - njaa så svagt att jag knappt tror på de..men säger till då plusset är starkare ..då kommer jag skrika ut de hahahha..
    Ja, Klart att du måste uppdatera Men hur känns derå? Med tanke på allt annat?
Svar på tråden Unga som längtar efter barn