Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nej, de är du inte Jag är nästan lite nervös jag oxå

• MissHellen

Ja, Men hur långt över BIM är du då?

Jag tror starkt på ett plus nu

• MissHellen

Aha, Jag håller alla tummar o tår

• MissHellen

Love, Hur är man lite otrogen?

Skönt att mensen är påväg om du inte vill ha barn med han, o tur att de kom fram nu o inte senare!

• MissHellen
    TheLove skrev 2007-07-02 12:39:16 följande:
    Genom att inte ha sex? Det var det jag ville få fram. Det gör mig ju lika otrogen men jag har iaf inte gått och knullat någon vilket han har gjort... Tror även att med lite otrogen mena jag att kännslomessigt var vi inte tillsammans
    Jag menar inte att vara spydig.. Men jag bara undrade var gränsen gick för dej!
    Jag skiter väl igentligen om du har varit otrogen eller inte Han var de o de fick dej o se vem han igentligen var, tur var väl de? eller?
    Tar de som du vill, men jag menade inget illa med de i alla fall..
  • MissHellen

Bra, för jag menade de inte så!

Allt har en mening är i livet, de vara nog menat att de skulle bli så! Man lär sej ju av allt man gör Men hoppas att de känns bättre nu då?
    Hur länge var ni tillsammans då?

• MissHellen
    TheLove skrev 2007-07-02 15:37:03 följande:
    Jo det tror jag också. Det känns bra just nu, men så om några minuter kanske jag går in i ett trans där det bara flyger runt tankar och kännslor, skit jobbigt.. Vi va tillsammans i nästan 4 år. Så det känns lite konstigt, men jävligt skönt! Tänk om vi skulle fått barn ihop och jag skulle få reda på vad som hänt då... Nej du, så skönt att veta vilken idiot han är! Fy det känns inte som om jag hör hemma i denna tråd längre. Har ju ingen att försöka med ens
    Måste bara börja med o säga att de är klart att du ska vara kvar Du längtar ju lika mycket för de. O dessutom är de ju inte bara barn prat, utan massa annat "strunt" oxå O nu är ju jag TS så jag "lovar" dej Haha, Skämta bara! Men klart att du ska vara kvar..

Jag förstår de, när man har varit tillsammans länge blir man ett med den personen. Jag vet inte vad/vem jag skulle bli utan min sambo om de skulle ta slut nu(?) Man växer ju samman.. Klart att de är jobbigt, de måste de få vara ett tag. Även om de kanske "var lika bra"!
    Men som du skrev, tur att de kom nu o inte om ett par år när barn o annat är med i bilden..

Jag vet själv inte änns som vi ska försöka nåe mer eller inte, jag ska ta o prata med min sambo i dag.
    Jag har sökt utbilding o kommer jag in börjar jag i september o hålle rpå i 40 vecker, kanske inte så bra o bli med barn nu i så fall? O min sambo blir klar med sin utbilding i September o då är de bara jobb som kommer o gälla för han.. Men som vi sa i går, blir man nånsin redo för o skaffa barn? Jag tror man växer in i de med tiden när barnet är "till".. Så vi får väl se
    Men jag längtar så att jag håller på o döö, har gjort de ett par år nu! Men vi får se vad livet vill med mej
    Som jag sa innan så tror jag att allt har en meing..

Oj så långt de blev Hua!
  • MissHellen

Mary, Haha jag är så otroligt klok Nej nej! De är bara så de låter

Klart att jag ska berätta, jag berättar allt
    Men känns så jobbigt o säga att vi ska sluta, för jag vill ju ha barn, nu på en gång, men jag vet att de är "bätter" o göra klart allt man "ska".. Men känns så tungt, just nu när min sambo oxå vill! Nej, vi måste ta ett allvarligt snack i kväll i alla fall om vad vi ska göra me dlivet

Ja, Men om du inte är med barn nu ska ni inte börja med p-medel alls? Vill han fortfarande inte ha kondom eller?
    Vad säger han då? Vad är de han ändrar sej om.. Karlar är ganska roliga ibland dom, man måste nästan säga till dom vad dom ska tycka o tänka ibland

• MissHellen

Love, Haha nej nej! Som jag sa, de är så de låter

Klart att du får lov o stanna kvar, vi hör ju i hop nu alla tjejer
    Ja, Vi får väl se vad vi kommer fram till. men om jag blir med barn ett tag efter att utbildingen har börjat så går de ändå.. För den är 40 vecker, de ända jobbigt är bara att en tredjedel av utbildingen är praktik, så vara gravid o ha praktik? Vet inte om de är bästa sättet Som sagt, vi får se Jag berättar när vi har diskuterat..

Mary, Ja min sambo vill jag har velat sedan jag träffa han (över fyra år sedan) men han har ju precis sagt att han oxå vill, från ingen stans (för 3månader sedan kanske, jo de var när tråden började ungefär) så de känns inge kul o skippa de just nu :/
    Ja, Plugga skulle jag kunna göra gravid. Men de är så mycket praktik i min utbliding (om jag kommer in, känns som så i alla fall haha) O min sambo blir ju klar i September då är de ju bara jobb för han, vilket är bra så vi får pengar. För jag kommer ju bara ha studielån, tänker inte ta på så mycket så de går fortare o betala av (har kommit överänns om att de är bäst i längden, vi klarar oss ju ändå) Men som sagt, vi ska para om de i kväll, eller jag ska ta de med han Han vet ju inte om de än..

Nej, men de är väl ganska onödigt o börja med P-piller om ni ska försöka näta år? Då kommer ju bara kroppen "efter" ändå.. Men karlar kan inte bestämma sej De är deras speciallite
    Ja, Jag tycker att barn tankarna tar alldelse för mycket tid.. I alla fall för min del. De är typ de ända jag tänker på!

Ja vi skulle försöka se nått, självklart

Nej, Nu ringer min mamms. Måste prata lite med hon I´ll be back!

• MissHellen

Mary, Ja de ska jag göra. Men vi tar de ikväll

Tycker jag med, onödigt o "lura" kroppen!

Men nu ska jag mysa (o då menar jag MYSA inte ha sex, som vissa tycker att mysa betyder haha) med min älskade!
    Kika in lite senare till er tjejer

Svar på tråden Unga som längtar efter barn