Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

Angelica, Tänker ni kika vad som gömmer sej i magen eller? Har ni fundilerat på namn än?

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-07-23 13:18:37 följande:
    Nej, vill inte veta vilket kön det är. Vill veta det den dagen den pluppar ut :P Jo namn har vi funderat på och de som str högst på listorna nu är Ronija och Elias. Men kanske hinner ändras det vet an ju aldrig :P
    Okej Jag vill int ehäller veta förrän dagen är kommen
    Jaha, Gulligt Men som sagt, ni kan ju ändra er ett par gånger innan ankommsetn!
  • MissHellen

flikka, Jag är INTE smal kan jag lova O stora tuttar har jag oxå haha

Lovelyy, Jag håller med dej. De ska vara lite o ta i Mycke att älska brukar jag säga!

• MissHellen
    TheLove skrev 2007-07-23 14:26:16 följande:
    jag har nästan inga tuttar alls Mådde jätte dåligt över det förut men nu skiter jag i det faktisk...
    Va? Nej, Jag tycker de är jätte fint o vara smal o ha små fina bröst Skulle hällre inte ha några alls än att ha stora
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-23 14:24:28 följande:
    jag har tyvärr gått ner..men nu ska jag äta upp mig..äter vitaminer och sånt oxå
    Tyvärr gått ner? Haha, Tänk om jag kunde säga de
  • MissHellen

A flikka skrev 2007-07-23 14:34:05 följande:

jag har hängtuttar redan nu lixom.. kan hålla upp en penna under!? haha
    Haha, Jag håller med dej ja
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-23 14:39:19 följande:
    jaa vissa ser nog de som en bra grej..men jag får inte gå ner mer..kommer blir anoretiker smal annars..å de vill jag verkligen inte.. :/..blir de ju svårare å få barn o sånt..
    Ja, Jag förstår vad du menar Men för min del skulle de vara bra om jag gick ner ett par eller FLERA kilon. För om man väger för mycket är de oxå svårt o bli med barn.. Jobbigt hur de än är!
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-23 15:18:49 följande:
    jaa det är ju de.. men så länge man 'är nöjd med dig själv :)
    Ja, Självklart! Mitt motto är att orkar man inte göra nåe åt de får man ta vad man har
  • MissHellen
    Butikslager skrev 2007-07-23 15:20:47 följande:
    Penna under bröstet? Pfft, här kör vi med tvåliters colaflaskor.Den ni. Mitt nya parttrick! Väldigt uppskattat. Haha.Jo, jag har också hängbröst. Vågar nästan inte skaffa barn och amma, då bilr det taxöron till slut.. Fifan. Börjar få ont i ryggen av vikten på framsidan också. Inte särskilt roligt. Och allt är mini-pillrens fel. (Jag skyller på dom, gick upp tjugo kilo..)Äntligen hemma från jobbet! Och imorn är jag ledig! Fyfan vad skönt.Hur är det med alla snoriga mama´s to be?
    Haha, De har jag faktist inte prövat Men jag kanske ska ta o göra de jag oxå då
    Häng bröst eller inte, de finns bh:ar till hjäp o jag vägrar o operera mej. Så jag får bara leva med det helt enkelt Jag har värre saker haha!

Oj, 20 kilo är mycket! Jag gick upp sjukt mycket mina första år som tonåring, tyckte jag då. Men nu har jag insätt att jag inte var tjock då, vilket jag är nu i stället Hua!
  • MissHellen

Haha tjejer, ser att ni snackade bröst i går, fortfarande? Hua!
    Men Liiv, Jag ska testa cola flaskan. Jag lovar Själv har jag D om inte större i balnd(?) HÅller med dej om att jag är avis på dom som kan gå utan BH, skulle jag oxå vilja Utan att de serut som dom hänger ne ri knävecken då villsäga

Vad har ni alla för er i dag?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn