Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

Niccisen skrev 2007-07-06 12:50:29 följande:
    Hejhej tjejerHur har ni det? Här är det fortfarande förkylt och jag måste sätta igång och plugga så jag blir klar nån gång. Bara 15 dagar kvar till samboliv igen. Känns faktiskt lite skrämmande...
    Heej Här de är kanoners, känner mej på hur bra humör som hällst, även fast vädret är piss Hoppas att förkylningen går över..

Men sambolivet ska ju kännas spännande Klart att de blir en hel omställing, men de kommer att kännas underbart när ni kommer in i det.. Lycka till
  • MissHellen
    Niccisen skrev 2007-07-06 12:57:47 följande:
    Tack, det är bara det att det gick åt skogen totalt förra gången jag försökte... Men det går ju inte att jämföra...
    Nej, Ny kille o nya kännslor. De kommer gå kanon, bara du går in med possitiv inställing De kommer kanske bli jobbigt i början när man inte är "van", men sedan kommer de bli jätte bra Man växer samman o "förstår" varandra..
  • MissHellen

Oj vad jag känner mej dålig som inte har varit in o skrivit nåe på läääänge Hoppas att ni har klarat er utan mej i alla fall Men de ser ut o gå ganska segt måste jag säga. Är hemma hos mamma o pappa o de finns allt för många nyfikna ögon här, så jag har inte haft så många chanser o skriva som jag vill haha

Hur är de med alla då?

• MissHellen

Jag har ju ett par minuter tillgodo o säga Grattis i alla fall haha! Sorry, läste de nu

Har du haft en br adag i dag då ?

• MissHellen

A flikka skrev 2007-07-17 23:48:15 följande:

jag har haft en bra dag!!!!
    Okej Har du fått nåe fint då?

Trodde ingen var vaken o satt vid datorn nu
  • MissHellen

Okej, Men de låter ju toppen de

Jaja, Jag oxå O Ska snart sova eller i alla fall läsa en bok troja. Men först en dusch

Hur gick de med dina P-piller o allt? Har varit borta ett bra tag känns de som..

• MissHellen

Oj, va vi är aktiva tjejer Men i morron ska jag bättra mej, men just nu har jag INTE tid Haha!

• MissHellen

Go morron allihopa allt bra i dag?

• MissHellen

Nej, Vi kör på förfullt vi, inte har vi lagt de på is eller

• MissHellen

Måste tillägga att de inte blev nåe försök förra månaden, så vi är på vårat tredje nu

Ni andra som försöker då, vilket försök är ni på då?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn