Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

sviskon skrev 2007-07-04 19:05:04 följande:
    Hej. Känner att jag platsar rätt bra i den här tråden. :)
    Oj, Jag misade dej Men välkommen
  • MissHellen
    Laban88 skrev 2007-07-04 19:07:14 följande:
    Jaa.. det gick undan där Men som sagt hade han inte gett mig numret då hade det dröjt yttligare ett par månader innan han kunde skriva till mig på lunar och han tyckte det var kul att äntligen få kontakt med någon i den staden Vi kände ju inte varandra för fem öre när vi träffades men ibland måste man chansa.. Och resultet har hittills blivit 4 år tillsammans, förlovning och sambo och förhoppningsvis ska det väll hålla livet ut Och en massa bebisar såklart
    De låter nästan som att jag beskrive dedära
  • MissHellen

A flikka skrev 2007-07-04 19:08:02 följande:

MissHellen: Det kanske kommer med tiden ? Man vill ju inte direkt slänga ur sig det mest intima såhär utan att "känna" varann :)
    Självklart, De var därför jag inte "frågade"
  • MissHellen

A flikka skrev 2007-07-04 19:09:55 följande:

MissHellen: har ni aktiv BV? (bebisverkstad..så långt ord)
    Nja, Vi skulle göra vårat tredje försök (efter att min sambo "gett med sej", jag har velat haft sedan jag träffade han) men sedan sökte jag utbilding o trodde verkligen att jag skulle komma in, men då fick jag beskedet i dag att jag inte kom in på första uttagningen i alla fall, så vi får väl se om jag kommer in på andra.. Men känns ganska kört nu!
    Vi har inte räknat ut ÄL alls denna månad, så jag inte vet hur jag ska räkna när mensen var så sen förra gången, så vi tänkte de. Vi har sex när vi känner för de utan o räkna en massa!
    Men nu vet jag int ehur vi ska göra, om vi ska skaffa barn nu eller.. Ja som sagt jag vet inte
  • MissHellen

A flikka skrev 2007-07-04 19:21:47 följande:

MissHellen: Hehe, ojdå :). ja då kanske det inträffar
    Ja, Vi frå väl se Kommer jag inte in på utbildingen när vi nog fortsätta försöka, men vi har ju inte slutat försöka häller haha
  • MissHellen
    Laban88 skrev 2007-07-04 19:42:34 följande:
    Är det många i denna tråden som försöker aktivit? eller är det mest "drömmare"?
    De är ganska blanadat o ganska jämt tro ja..
  • MissHellen
    Laban88 skrev 2007-07-04 19:48:29 följande:
    Det är ju jätte bra.. att alla kan känna sig välkommna :)Själv så är jag egentligen en drömmare eftersom vi inte försöker få barn vi har kört med avbrutet/kondom men det blev helt oskyddat för ungefär 2 veckor sedan och jag misstänker att om jag är gravid så blev bebben till då
    Självklart, man måste känna att man hör hemma här

Har du testat dej eller?
  • MissHellen
    Laban88 skrev 2007-07-04 20:01:15 följande:
    testade jätte svagt i morse med testlagrets stickor.. ska testa varje dag nu i en vecka hade jag tänkte.. beställde ju hem 20 stickor i förra veckan
    Okej
Svar på tråden Unga som längtar efter barn