• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-27 18:09:34 följande:
    nää då är de nig svårt att förstå dina hintar
    Haha, nej de är ju inte de

Nu ringde mamma o ville att jag skulle komma o jag vet inte hur jag ska göra :/ Hmm..
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-27 18:10:54 följande:
    Haha, nej de är ju inte de Nu ringde mamma o ville att jag skulle komma o jag vet inte hur jag ska göra :/ Hmm..
    jaa du får fundera ut hur du ska göra..kunde jag så skulle jag åkt ner till mina päron idag..är så trött på att sitta hemma ensam och vänta på att min sambo kommer hem..vilket han alltid gör men sent och då tror man ska vara på topphumör med sexlusten i vädret...vilket skämt! sitter man inne en hel dag lr går ut och går så blir man ju bara deppig för att ingen har tid med en..osså ska man vara sex sugen..*KNAPPAST*
  • MariaOMarkus

ska nog tillägga jag har pms och mensvärk nu :p

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-27 18:13:19 följande:
    jaa du får fundera ut hur du ska göra..kunde jag så skulle jag åkt ner till mina päron idag..är så trött på att sitta hemma ensam och vänta på att min sambo kommer hem..vilket han alltid gör men sent och då tror man ska vara på topphumör med sexlusten i vädret...vilket skämt! sitter man inne en hel dag lr går ut och går så blir man ju bara deppig för att ingen har tid med en..osså ska man vara sex sugen..*KNAPPAST*
    Haha, De är ungefär samma här

Jag skämtade för ett tag sedan om att han skulle säga till om han ville ha sex före klockan 21:00, för då blir jag så trött haha! Så vi brukar skämta om de fortfarande..
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-27 18:13:43 följande:
    ska nog tillägga jag har pms och mensvärk nu :p
    Ojojoj, Då är inte jag lätt o leva med kan jag säga
  • MariaOMarkus

hahaha..=P jag är inte heller lätt och leva med har jag hört..får alltid höra "ska du äta pms-godis nu igen" hahaha..

jaa men visst blir man trött nu 21 tiden..jag skulle lätta kunna somna då..haha

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-27 18:17:31 följande:
    hahaha..=P jag är inte heller lätt och leva med har jag hört..får alltid höra "ska du äta pms-godis nu igen" hahaha..jaa men visst blir man trött nu 21 tiden..jag skulle lätta kunna somna då..haha
    Haha, Jag vill alltid ha choklad då. Så då vet han att de är mens på G

Ja, Jag skulle oxå kunna somna då
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-27 18:23:03 följande:
    Haha, Jag vill alltid ha choklad då. Så då vet han att de är mens på G Ja, Jag skulle oxå kunna somna då
    jaa det är samma här antigen choklad,godis lr nåt annat sött och sliskit haha

jaa då är vi två

meh..nu blev jag sugen på godis :P
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-27 18:26:21 följande:
    jaa det är samma här antigen choklad,godis lr nåt annat sött och sliskit haha jaa då är vi två meh..nu blev jag sugen på godis :P
    Haha, precis så är jag oxå

Jag ska nog unna mej en glass i dag oxå Blev så att jag for te mamma o pappa i alla fall, far nu..
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-27 18:51:32 följande:
    Haha, precis så är jag oxå Jag ska nog unna mej en glass i dag oxå Blev så att jag for te mamma o pappa i alla fall, far nu..
    Tycker jag absolut att du ska göra..ooh skönt och komma hem till mammsen och pappsen ju ,trevlig resa =)
Svar på tråden Unga som längtar efter barn