• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen

Oj, Glömde ju 11 eller 13 augusti

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-26 19:20:42 följande:
    Okej, kanske bäst så? Jamen du har ju sagt att han får sköta skyddet, då är de ju hans "fel" (kanske inte så bra formulerat, men men)!Haha, Jag håller på o skrattar i hjäl mej Dålig kontroll, tur att inte karlarna hörde de Ja vi försöker så gott de går Tredje försöket blir de nu o vi har sex som bara den Har inte haft i dag, men dagen/kvällen är inte slut än Har nog ÄL nu, har flytningar (ursäckta) o har räknat så hott de går, med tanke på att min mens har ändrat sej så dom senaste månaderna! BIM vet jag inte riktigt, ska försöka räkna ut nu
    jaa jag tycker det är bäst så...testade ju svag + med 3 olika tester förra månaden men sen kom mensen på BIM+8 och alla här inne säger de va ett tidigt missfall..men vet inte om jag vågar tro på de..kan ju vara så men jag förnerkar nog mest..

va spännande..om ni har sex mkt borde de ju ta sig..så blev de iaf första gången jag blev gravid..hade sex från sista mensen tills jag plussade..:P *hållertummarna för er*

aah du har kollat dina flytningar är dom sådär så du kan dra ut dom från fingrarna och de skapar en bro som dom säger?..
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-26 19:22:33 följande:
    Oj, Glömde ju 11 eller 13 augusti
    kör på med gubben din nu han kommer vara lyckligare än någonsin hahhaa
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-26 19:24:31 följande:
    jaa jag tycker det är bäst så...testade ju svag + med 3 olika tester förra månaden men sen kom mensen på BIM+8 och alla här inne säger de va ett tidigt missfall..men vet inte om jag vågar tro på de..kan ju vara så men jag förnerkar nog mest..va spännande..om ni har sex mkt borde de ju ta sig..så blev de iaf första gången jag blev gravid..hade sex från sista mensen tills jag plussade..:P *hållertummarna för er*aah du har kollat dina flytningar är dom sådär så du kan dra ut dom från fingrarna och de skapar en bro som dom säger?..
    Ja, Jag var ju oxå sen 8 dagar! Men jag fick ju minus några dagar efter BIM.. Men men, nu kan man ju inte göra nåe åt de!

Spännande o spännande vet jag inte, men jag HOPPAS Vore underbart med tredje gången gillt, häftigt!

Vaaaa? Nu hänger jag inte med..
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-26 19:25:51 följande:
    kör på med gubben din nu han kommer vara lyckligare än någonsin hahhaa
    Ja, Men han är ju inte hemma Måste nog vänta ett par timmar innan han kommer hem, han är o "jobbar" Men sedan slipper han inte undan, han kan får duscha innan om han är snäll

Han kommer nog bara o säga jaha när plusset kommer men dagen pyret vill komma fram kommer de nog en tår kan jag lova
  • MariaOMarkus

Jaaa klart du hoppas..ni kör ju oskyddat så de finns ju större chans då..lr aa 20% om jag minns rätt..men vi får ju hoppas att de blir nåt nu..hoppas de är nåt här oxå så vi får samtidigt skulle va mega kul..

varför inte dushca med honom ?

jaaa guud jag..då kommer de rinna tårar...

off topic..men de finns en serie på Relity TV som vi har (viasat har vi) där finns de en serie som heter "birth stories"
    hhualigen va man grinar när man ser barnet komma ut..ser både äcklig,skrämmande men samtidigt underbart..att äntligen får ut den lilla hahah... =)

• MariaOMarkus

jaa sså..du kan ta flytningarna mellan dina fingrar och se iafll du har ägglossning..har du de så blir de en lite sträng mellan fingrarna..för mig är de inte så men för vissa..du kan ju testa,,

äckligt jag vet men vill man vara säker så varför inte :P

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-26 19:34:01 följande:
    Jaaa klart du hoppas..ni kör ju oskyddat så de finns ju större chans då..lr aa 20% om jag minns rätt..men vi får ju hoppas att de blir nåt nu..hoppas de är nåt här oxå så vi får samtidigt skulle va mega kul..varför inte dushca med honom ?jaaa guud jag..då kommer de rinna tårar...off topic..men de finns en serie på Relity TV som vi har (viasat har vi) där finns de en serie som heter "birth stories" hhualigen va man grinar när man ser barnet komma ut..ser både äcklig,skrämmande men samtidigt underbart..att äntligen får ut den lilla hahah... =)
    Ja, Vi har ju kört o skyddat typ hela vårat förhållande, men nu har vi ju börjat försökt o skaffa smått Underbart vorde de! Tänk o vara gravid på julafton, hur underbart som hällst!

Ja, Men vi har bad kar, dessutom ska ju inte karlar bada/ duscha varmt när man ska skaffa barn, då simmar rackarna saktare

Jasså? De har jag aldrig sätt, vet inte änns om vi har den kanalen Men jag brukar titta på tv4 fakta (när jag kommer i håg de villsäga ) på förlossningskleniken eller vad de heter Oxå kul o se, nästan så man grinar
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-26 19:35:09 följande:
    jaa sså..du kan ta flytningarna mellan dina fingrar och se iafll du har ägglossning..har du de så blir de en lite sträng mellan fingrarna..för mig är de inte så men för vissa..du kan ju testa,,äckligt jag vet men vill man vara säker så varför inte :P
    Okej, De har jag ALDRIG hört Men så är de inte för mej i alla fall Men jag brukar alltid få flytningar vid o på ÄL så jag antar att de är de haha!
  • MariaOMarkus

MissHellen skrev 2007-07-26 19:38:26 följande:

Ja, Vi har ju kört o skyddat typ hela vårat förhållande, men nu har vi ju börjat försökt o skaffa smått Underbart vorde de! Tänk o vara gravid på julafton, hur underbart som hällst!Ja, Men vi har bad kar, dessutom ska ju inte karlar bada/ duscha varmt när man ska skaffa barn, då simmar rackarna saktare Jasså? De har jag aldrig sätt, vet inte änns om vi har den kanalen Men jag brukar titta på tv4 fakta (när jag kommer i håg de villsäga ) på förlossningskleniken eller vad de heter Oxå kul o se, nästan så man grinar
    men va fuskit..jag vill oxå ha tv4fakta*aaavis* joo förlossningskliniken är oxå bra..hare sätt de nån gång för lääängesen haha..
    jaa de har du rätt i..jaa då får du be han ta en snabbdusch :P

jaa då har vi samma..får oxå massa flytningar vid äl + mensvärk så jag antog ju oxå jag ahde äl då han "råka" komma hahaha..men jag hoppas nån rackare han upp..lr nån rackare från försatsen..
    =P
Svar på tråden Unga som längtar efter barn