• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-07-29 15:20:32 följande:
    Lovelyy - va kul att du hittat dig en nu grattis låter som n'r jag träffade min sambo..dock så väntar ju barnplanerna pom de inte blivit nåt denna månad
    Men det är så jävla sjukt! Allt känns så himla rätt Det känns som vi känner varandra utan och innan och ja... underbart är det! Och familjen och släckten är underbar! Ska på kräftskiva den 18:e... Och då var det "ingen" inbjudan utan en självklarhet att jag skulle komma... Jag är så glad. Nu ska han hämta upp mig och vi ska kika på soffbord till nya lyan
  • MariaOMarkus

Lovelyy - jaa du slka vara glad att du hittat nån som du verkligen trivs med jaa men visst är de kul då släkten och en killes familj tar in en som en familjemedlem..känns ju hur skönt som helst :)

• TheLove

Mhm vi har varit på Ikea idag och köpt grejjer till min flytt Han låter mig knappast bära nått ens... skit sööt Skrattande

• MariaOMarkus

Så de ska vara ju..killen ska vara en gentleman

• TheLove

haha det kan man lugnt säga! Han är jätte bäst

• MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-07-29 19:59:24 följande:
    man blir så glad av att läsa att du är glad *va rörigt de låter..hoppas du förstår*
  • A flikka
    TheLove skrev 2007-07-29 19:59:24 följande:
    Mys :)
  • MariaOMarkus

fyy va jag fryser..hel knasigt..fryser jämt nu på kvällarna..är inte sjuk lr så..har precis blivit frisk..undra va de kan bero på..

Svar på tråden Unga som längtar efter barn