• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-26 21:06:53 följande:
    nej jag äter inte dom..äter vitaminer för vegitariner då jag ska bli de igen..ogillar kött kom jag på nu när jag började igen..jaa om de va billigare så skulle man ju lätt köpa de mer och äta..
    Kom på? Okej! Jag skulle inte klara ett liv utan kyckling ja, de är min värld
  • AngelicaJ

Jag äter mitt val kvinna, visst är det dyrt men en god hälsa e värd pengarna :P

Nu har jag varit å sett harry potter, den var helt ok. Nu ska jag nanna! sov gott

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-07-27 00:09:39 följande:
    Jag äter mitt val kvinna, visst är det dyrt men en god hälsa e värd pengarna :PNu har jag varit å sett harry potter, den var helt ok. Nu ska jag nanna! sov gott
    Jag ska köpa dom i dag jag med Vad kostade dom för dej då?

Var den bara sådär? Hmm, Jag som trodde den skulle vara jätte bra
  • MissHellen

Vart är ni alla tjejer, jag har ju tråkigt

• AngelicaJ

Här är jag :P Men kan tyvärr inte sitta hela tiden, men springer från och till.. Måste packa innan sambon kommer hem. Flyttar idag =)

• AngelicaJ

Vad ska ni andra göra idag då?

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-07-27 11:32:34 följande:
    Här är jag :P Men kan tyvärr inte sitta hela tiden, men springer från och till.. Måste packa innan sambon kommer hem. Flyttar idag =)
    O, Ska ni äntligen få flyttan nu Härligt!
  • AngelicaJ

Ja hon ringde igår.. Ska bli hur kul som helst. Men nu när jag kollar i lägenheten så inser jag att jag har hur mkt som hellst att packa. Så det blir nog en tuff dag. Sen ska jag hinna hämta nycklar osv.

Vad ska du hitta på då?

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-07-27 12:05:57 följande:
    Ja hon ringde igår.. Ska bli hur kul som helst. Men nu när jag kollar i lägenheten så inser jag att jag har hur mkt som hellst att packa. Så det blir nog en tuff dag. Sen ska jag hinna hämta nycklar osv.Vad ska du hitta på då?
    Okej Man samlar alltid på sej en massa skit o onödiga saker

Ja, Jag har ingen aning om vad jag ska göra i dag :/ Sambon kom precis hem, så jag måste väl göra nån mat till o börja med Sedan får vi se..
  • MariaOMarkus

har e jag..sitter pa en dator dar a a o inte finns.. hehe..

jag har varit hos lakaren imore..skulle ja lite prvoer och sadar trodde jag men icke..da jag atit innan maste jag vanta tills mandag...irriterad jag blev..

Svar på tråden Unga som längtar efter barn