• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus
    Butikslager skrev 2007-07-29 21:07:00 följande:
    Hörrni brudar, nån som har lust att snacka mer på msn kanske?Feel free to adda mig om ni vill!: L1ant3@hotmail.com
    jag addar gärna..men kan tyvärr inte vara inne idag.. =)
  • A flikka

aflikka.blogg.se/

Min simblogg. lite halvoseriös :P förresten vet nån fusket till att ta bort censureringen?

en annan grej är att blogg.se är typ.. sämst. haha. fattar inte hur man ändrar designen?? vill inte ha MAT-tema opå min blogg.. men spelar ingen roll vilken knapp jag trycker på (inställning, design osv) kommer bara till samma grej och hittar INTE vart jag kan ändra...

bara ändra personuppgifter och liknande..

• Obner

A flikka: För att ta bort censureringen måste du ladda ner nude patch... Sök efter det på google... Annars kan du ju höra med Pink Rose eller Flower girl... Dom är bra på sånt...

Mary: jag förstår vad du menar Det var inte så rörigt...

//Lovelyy

(skriver från killens FL...)

• Speed89

Hittade äntligen en tråd för unga som längtar efter barn. Några som har msn???

• A flikka
    Obner skrev 2007-07-29 22:03:45 följande:
    A flikka: För att ta bort censureringen måste du ladda ner nude patch... Sök efter det på google... Annars kan du ju höra med Pink Rose eller Flower girl... Dom är bra på sånt... Mary: jag förstår vad du menar Det var inte så rörigt... //Lovelyy (skriver från killens FL...)
    euhm.. sökte på nude patch på modthesims2.com men fick inte upp nåt sökresultat :S
  • TheLove

jag har hört nått om att nudepatch inte finns där längre men jag är inte säker... jag krånglade iaf jätte mycket innan jag fick hem det...

• A flikka
    TheLove skrev 2007-07-30 10:29:38 följande:
    jag har hört nått om att nudepatch inte finns där längre men jag är inte säker... jag krånglade iaf jätte mycket innan jag fick hem det...
    nej, det verkade ganska slut på nude patch där . Kan inte du skicka till mig på nåt sätt då?
  • TheLove

jag kan kika igenom min simsmapp och se om jag kan hitta den på nått sätt...

• TheLove

nu har jag sökt igenom hela datorn men hittar det inte

Svar på tråden Unga som längtar efter barn