• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-27 18:52:10 följande:
    Tycker jag absolut att du ska göra..ooh skönt och komma hem till mammsen och pappsen ju ,trevlig resa =)
    Japp, jag gör nog de

Tack tack Längtar faktist efter min syskon, pratade med minsta lillebror i dag o han lät så go
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-27 18:53:15 följande:
    Japp, jag gör nog de Tack tack Längtar faktist efter min syskon, pratade med minsta lillebror i dag o han lät så go
    får du kramas me dom sen=)))
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-27 19:00:18 följande:
    får du kramas me dom sen=)))
    Nu är jag hemma hos mammao pappa, men ska sova nu Trött som bara den!

Vad ska all ahitta på i morron då eller i dag blir de ju?
  • MariaOMarkus

idagh ska jag till aopoteket och hämta ut ett recept om de fortfarande finns kvar..annars så jag softa med sambon har han lovat..så vi får väl se om han håller de ida =p

ni andra då?

• TheLove
    A flikka skrev 2007-07-28 15:28:26 följande:
    jag vill sooova
    jag med! jag bara jobbar och jobbar och än är jag inte riktigt frisk... *suck*
  • MissHellen

Vad har ni alla gjort dag då?

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-07-28 23:37:53 följande:
    Vad har ni alla gjort dag då?
    jag har jobbat och varit hos min nya killes släkt och ätit middag! Ja! Ni läste rätt! Jag har hittat en ny.

Jag som precis hade bestämt mig för att "nu ska jag leva singellivet och absolut inte träffa någon kille, Vill inte alls vara i något förhållande" och så träffar jag Anton... Vi hade träffats tre gånger innan. På krogen, på balen och på studentlunchen i skolan. Han är kompis med en av mina närmsta vänner. Så förra fredagen så skulle jag hem från en kompis, men jag ville inte hem så jag skickade ett sms och frågade om han ville ta en fika och han hakade på.

Vi satt och fikade i MÅNGA timmar och kvällen slutade med att han gav mig en godnattpuss. Vi träffades på måndagen (tror jag) och såg på film hos honom. Vi åt lite korv med hans föräldrar och sen bjöd dom på lite vin. Kvällen slutade med att jag sov där. dagen efter (eller var det två dagar efter?) så spelade vi biljard och sen åkte vi hem till mig och han fick träffa mina föräldrar. Det var väl typ då vi konstaterade att vi faktiskt är tillsammans. Min mamma började gråta för att hon tyckte om han så mycket

Han är liksom jag 88:a, han rycker in på måndag och är lika barnkär som jag... Kanske till och med ännu värre *överlycklig* Vi pratar om bebis hela hela tiden och det värkar som om det inte dröjer allt för länge tills vi börjar försöka...

Shit vad snabbt det går!
  • Niccisen

Hej tjejer!
    Hur mår ni och hur går det med allt? Har varit på semester i Gbg så har inte varit inne på länge. Här har mensen kommit, så nu satsar jag på att bli gravid i augusti istället. Ska börja äta apiforce så får vi väl se om det hjälper nåt... Har BIM 24/8.

Kram

• MariaOMarkus

Lovelyy - va kul att du hittat dig en nu grattis låter som n'r jag träffade min sambo..dock så väntar ju barnplanerna pom de inte blivit nåt denna månad

Svar på tråden Unga som längtar efter barn