Inlägg från: lill linda 82 |Visa alla inlägg
  • lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Tog bilder på min mage nu (FINNS I GALLERIET), attans vad tunn hud jag börjar få runt naveln, ser ut som att jag har stort blåmärke. Min piercing jag hade har töjts ut ganska rejält oxå. Börjar känna mig riktigt stor nu, krockar med allt med magen, skulle städa på kaklet bakom spisen igår o jag nådde knappt..

Skötbord har jag köpt o babyskydd får vi låna av min bror, så det blev billigt o bra. Nu har jag bara lite kläder o hygiensakerna kvar att köpa, sen e allt klart inför bäbis kommer hem.

Nu ska jag till bm...

• lill linda 82

Nu är man hemma igen efter besök hos bm.
    Är nu i vecka32 (v31+0) Bäbis ligger neråt nu och är rörlig än. Hjärtljud 130. Sf-mått:30cm. Ska fortsätta äta järntabletterna. Allt såg bra ut..
    Det känns verkligen som att man har en kokosnöt mellan benen, nästan så att man går mer bredbent nu för att det är nånting "ivägen".. *s* Måste ju se skojjigt ut för andra att se.. *s*

• lill linda 82

Limpis, om du menar bf så ligger jag en dag före dig. Om man nu ska räkna datum, det är ju ändå plus minus 2 veckor eller en vecka, beroende på vilken bm man frågar...
    Fina bilder du satt in, bäbisen kommer få det mysigt i den där sängen..

• lill linda 82

Gomorron!
    Vilket underbart väder vi har här i Östersund idag! Inte många moln på himlen inte!

Mowglie: Lycka till! Det ordnar sig nog till slut, folk har fött barn i alla tider, alla är nog lite rädda på ett eller annat vis skulle jag tro.

Meh: Spännande med ny frisyr, du får ta kort sen o visa hur det blev!

• lill linda 82

Mowglie: O det säger du nu?? Fasen vad skoj det lät! Saknar mitt flerfärgade hår.. Hur skoj som helst o sätta sig hos frissan o dom får göra precis vad dom vill.. Ena gången blir inte den andra lik.

• lill linda 82

Mowglie: Förstår att det måste vara jobbigt att gå hemma om man har sånt roligt jobb som du har.
    Ja, frisyrerna skiftar mkt, men det är det som är så roligt tycker jag, mina bekanta blev inte klok på mig innan jag blev gravid, kom alltid med nya färger o frisyrer. Får ta igen allt det då kotten väl är ute. Har lite svårt att sitta så länge i frisörstolen nu med foglossningen.

• lill linda 82

triump: Fin mage, växer så det knakar ser det ut som..
    Skötbordet var oxå fint, så snyggt att inreda det med korgar tycker jag.

• lill linda 82

triump: mäh, har vi snott solen hit till östersund igen?? Vi är dåliga på att dela med oss tror jag..

• lill linda 82

vonkis: buffa lite på magen så kanske h*n vaknar??? eller ät en frukt eller drick vatten o lägg dig på rygg, då brukar min mini vakna till liv.

meh: ja verkligen, ser ut som bäbis gillar att ligga långt ner på dig.

• lill linda 82

Signatur : jag kan bli lika less ibland, kan få värsta utbrotten för att jag är less på magen o sitta o gråta, o gnälla högt på bäbis att det gör ont när h*n håller på o bökar. Som tur är känner jag inte sådär hela tiden. Ibland kan det vara riktigt mysigt oxå. Så du är inte ensam!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D