Inlägg från: lill linda 82 |Visa alla inlägg
  • lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Jag tycker det varit obekvämt att sova över en månad nu, försöker palla upp med kuddar o så men inget hjälper. Ligger o vrider o vänder på mig hela nätterna, inte mkt sova inte.

• lill linda 82

Nu har jag varit på stan o lunchat o shoppat, snacka om ont i fötterna jag har nu..
    Blev ialf några bäbisdressar o sen var jag till optikern o kollade synen, hade inte förändrats nånting, vilket jag o bm trodde eftersom att jag har ljusblixtar framför ögonen hela tiden. För att havanskeskapsförgiftning är uteslutet för att jag varken har ont i huvudet eller ont i magen. Så nu har jag beställt nya glasögon ialf! Skoj!

Ang förvärkar så har jag nån/några per dag. Inatt vaknade jag o hade 2 st, riktigt sådär så att det hårdnar till o molnar underifrån o vandrar uppåt mot revbenen. Får andas mig igenom dom, annars spänner jag mig o då gör dom ONT! Känns mer på högersidan på mig, tror att det kan ha med att göra att min livmoder är högre på högersidan. Spänner så att det känns som att nån skär på magen. Fick en idag oxå då jag satt o åt lunch...inte så skoj.

• lill linda 82

meh: anette sa att har man ont i huvudet, alltså mitt uppepå huvudet ofta eller/och om man har magsmärtor tillsammans med flimmer/blixtar framför ögona så kan man ha havandeskapsförgiftning, mer än så sa hon inte. Mig tvivlade hon på att jag hade det eftersom att blodvärdena visar ingenting. Men jag har fortfarande flimmer framför ögona hela tiden, har haft det länge nu, o optikern säger att inget är fel på ögona el skett nån förändring, så jag vet inte vad det kan vara. Jättekonstigt!

• lill linda 82

ElinN: Japp det är junimammornas tråd...nicket på tråden försvann då det var krongel med FL.
    Usch då, läskigt det låter!! Förstår att det är jobbigt att vara sängliggandes, men vad gör man inte för kotten?? Krya på dig eller vad man nu ska säga, hoppas det ordnar sig tillslut.

• lill linda 82

meh: numret är: 153357

• lill linda 82

Var o hälsade på storebror igår, fick en massa bäbiskläder, en matstol, maxi cosi babyskydd och en babybjörn sele. Snacka om att jag o min sambo blev glada! Första grillningen där igår oxå, dom bjöd på grillad kycklig med bacon runt, nån sorts grönmögelsås och klyftpotatis... Mums säger jag bara! O till efterrätt blåbärspaj o vaniljsås. Snacka om att jag åt så jag knappt kunde andas sen..

Mina händer o fötter är då som korvar..jättesvällda o fötterna värker såfort jag står upp mer än 15 min samt flimmer framför ögona har jag hela tiden. Men blodtryck o så är ok, så det är nog ingen fara. Känner mig inte direkt sjuk...

Nee, nu ska jag mumsa i mig glass innan sambon äter upp allt..

• lill linda 82

Håller med de andra... cool mage mowglie..

• lill linda 82

Här är en som sovit som en stock inatt... somnade strax innan kl22 igår o vaknade runt 8...behövde bara kliva upp på kisstur 2 ggr inatt. Såhär utvilad har jag inte varit på 2 veckor! Känns som att jag hoppar runt på små moln idag..
    Nu ska jag skutta in i duschen, sen ut o sola. Strålande fint väder idag!

• lill linda 82

meh: på tehuset har dom säkert det...? Eller har du kollat där??

• lill linda 82

meh: ahh oki... konstigt att dom inte tagit hem det teet.
    Nej, hon har inte sagt nånting...enda bm sagt är att hon tycker min mage växer så det knakar.. Har faktist inte ens tänkt på att fråga henne om det, kanske ska göra de o se om hon har rätt..

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D