Inlägg från: lill linda 82 |Visa alla inlägg
  • lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Prillan: du är inte ensam om att det moler på i magen... har haft mensvärk sen i typ tors/fre nångång. Känns mest i ljumskarna.. hugaligen. Igårkväll kunde jag knappt gå för att det krampade fram o värkte i svanken.

ElinN: finfina bilder! vill oxå ta mor+far+mage bilder..

Har precis kommit hem, varit o skrivit på papperna nu, faderskapsbeviset. Inga konstiga frågor alls.. Hon var hur trevlig o gullig som helst kvinnan som var där.

• lill linda 82

missisola: jupps... det är dit man ringer.

• lill linda 82

Liten: Ja.. skönt att ha det klart ifall kotten vill ut snabbare.
    Jo det stämmer, har enligt min uträkning bf 1Maj, och enligt UL 13Juni. Både jag o min kompis som fick barn för 2 månader sen är hyffsat övertygade om att det kommer bli Majbäbis. Men h*n får självklart vara kvar längre om h*n nu behagar sig tycka så.. Du o din sambo hade oxå bf i Maj från början va?

• lill linda 82

Liten: Ja.. skönt att ha det klart ifall kotten vill ut snabbare.
    Jo det stämmer, har enligt min uträkning bf 1Maj, och enligt UL 13Juni. Både jag o min kompis som fick barn för 2 månader sen är hyffsat övertygade om att det kommer bli Majbäbis. Men h*n får självklart vara kvar längre om h*n nu behagar sig tycka så.. Du o din sambo hade oxå bf i Maj från början va?

• lill linda 82

FL verkar inte funka så bra för mig idag.. :/ Skickar dubbelmeddelande o har sig, vill inte ladda upp sidorna riktigt...

• lill linda 82

triump: det stämmer, vi föräldrar skriver på i förväg o sen när bäbis är född ringer pappan in dit igen och berättar vad bäbis ska heta, vikt o längd, sen skriver dom på den o skickar iväg en kopia till ett annat ställe. Men det underlättar ju att göra det i förväg för då slipper man ta med lillkotten till kontoret. Dom lägger bara papperna på hög tills bäbis är född dvs.

• lill linda 82

ursul: Verkar vara fler som inte riktigt kommer överens med UL-maskinen. *s* Vad har du för datum att gå efter då??

• lill linda 82

ursul: avvikande huvudform?? lät lite läskigt det där... men det har gått till sig eller?

• lill linda 82

S*tans förvärkar... la mig o sov en timma för att dom ska gå över, nu moler hela magen igen o vaknade av en sjuj*kla förvärk, kom knappt upp på benen för att upp o kissa. Tryckte fruktansvärt på blåsan.

• lill linda 82

Gomorron! Inte vanligt att det är tomt på tråden såhär på morgonen o allt..
    Nu är det snart helg igen...Wooohoo!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D